Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Telefonicky zrušené opätovné zasielanie zásielok. Napriek nesúhlasu svojvoľne doručené ďalšie zásielky.
Č.P : ***
Žiadam zrušenie zasielania vašich produktov
|
Tweet |
Pokud spotřebitel nic neobjednal (resp. objednávku zrušil a ta tím zanikla) a společnost po něm požaduje zaplacení, jedná se o tzv. agresivní obchodní praktiku. Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR, je mimo působnost České obchodní inspekce, která vykonává obvykle nad těmito praktikami dozor a pokutuje je.
Zároveň platí, že pokud byly spotřebitelem telefonicky zrušeny další objednávky, je jednání zaměstnance, který mu sdělil, že ke zrušení došlo, dle § 166 Občanského zákoníku závazné pro podnikatele.
Přesto spotřebiteli doporučujeme, aby možný závazek preventivně vypověděl společně s žádostí o vymazání osobních údajů ideálně doporučeným dopisem s dodejkou. V případě sporu bude mít spotřebitel v ruce důkaz, že smlouvu opravdu vypověděl. Dopis bude zaslán na adresu: Stander Sp. z.o.o., P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje o spotřebiteli ze své databáze neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.