Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den, hned v úvodu upozorňuji že nemám se společností vodafon žádnou aktivní smlouvu. Telefoni číslo mám od nich už cca 8.let,vždy vše plné uhrazeno,pred cca půl rokem několik měsíců i s příplatkem který si ponechali a rozuctovali do několika mesicu na úhradu služeb. Nyní jsem v prodlení s platbami a zablokovali mi odchozí služby a k již nezaplacení vyúčtování přečetli cca 2tis.,
Já s žádnými ceníky ani s blokaci s poplatkem nesouhlasila,vždyť s ní a nemám smlouvu. Co teď? Mi budou účtovat upomínky blokace atd až pride faktura na 10ti tisíce a neli víc??
Ráda bych zaplatila jen za to co jsem využila a využít chtěla.
S nesmyslných castkami za upomínky a pokuty nesouhlasím.
|
Tweet |
Dle dostupných informací můžou být, pokud spotřebitel neuhradí vyúčtování u společnosti Vodafone Czech Republic a.s. do data splatnosti (nejzazší termín, kdy by platba měla být připsána na účet Vodafonu), které by mělo být vždy vyznačeno na každém vyúčtování, spotřebiteli omezeny využívané služby a naúčtován poplatek za blokaci.
Přičemž platí, že smluvní pokutu lze sjednat se spotřebitelem pouze ve smlouvě, nikoliv v obchodních podmínkách, a to jen pro porušení povinnosti.
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb má právo uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V tomto případě by se také mohlo jednat o bezdůvodné obohacení, přičemž platí, že o bezdůvodné obohacení se jedná, zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Veselá, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Pokud však využíváte některou z našich služeb, spolu s aktivací jste odsouhlasila, že jste se seznámila i s navazujícími dokumenty, tedy se Všeobecnými podmínkami, Podmínkami služeb a Ceníkem služeb. V případě Blokace služeb dochází k zablokování všech služeb na zákaznickém účtu a současně je naúčtován poplatek u každé služby.
Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.