Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
opět mě nebyla doručena zásilka byl mě doručen pouze lístek o tom,že jsem nebyl k zastižení doručovatelka pouze vhodila lístek do schránky a odjela byla tak rychlá,že jsem nestačil ani otevřít okno
zásilka č.DR 7799423946C
po této zkušenosti se budu službám české pošty vyhýbat
|
Tweet |
Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Reklamaci dodání může uplatnit odesílatel a nutné ji doložit podací stvrzenkou. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené osobě. V tomto případě je nutné poukázat na skutečnost, že se poštovní doručovatelka nepokusila zásilku doručit, protože informování o uložení zásilky se považuje za dodržení termínu.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.