Počet nahlášených stížností: | 26 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den, měla bych prosbu ohledně
prověření odjezdů autobusu. Dcera dojíždí každou neděli do Opavy na internát. Musí odjet z Darkovic autobusem v 16.08 a v Hlučíně má být v 16.19, ale je tam téměř vždy až kolem 16.30. Vlak do Opavy odjížděl 16.32, nyní se čas odjezdu změnil na 16.30, nemá šanci doběhnout na vlakovou stanici. Prosím o prověření stanovených časů odjezdu ze zastávky Darkovice, Hasičská zborjnice. Jedná se o nedělní spoj. Autobus má téměř vždy zpoždění a vlak na ni nepočká. Děkuji, Dudková
Zvýšit přesnost odjezdu nebo posunutí spoje o pět minut dříve.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakt na společnost ČSAD Havířov a.s.:
- e-mail: info-havirov@kodis.cz,
- tel.: +420 555 440 347.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.