Společnost


Transdev Slezsko a.s.

Počet nahlášených stížností:26
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64200Posunutí odjezdu autobusu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 28 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2023, před rokem

Iveta Dudková

Znění stížnosti

Dobrý den, měla bych prosbu ohledně
prověření odjezdů autobusu. Dcera dojíždí každou neděli do Opavy na internát. Musí odjet z Darkovic autobusem v 16.08 a v Hlučíně má být v 16.19, ale je tam téměř vždy až kolem 16.30. Vlak do Opavy odjížděl 16.32, nyní se čas odjezdu změnil na 16.30, nemá šanci doběhnout na vlakovou stanici. Prosím o prověření stanovených časů odjezdu ze zastávky Darkovice, Hasičská zborjnice. Jedná se o nedělní spoj. Autobus má téměř vždy zpoždění a vlak na ni nepočká. Děkuji, Dudková


Požadované řešení

Zvýšit přesnost odjezdu nebo posunutí spoje o pět minut dříve.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2023 11:24, před rokem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakt na společnost ČSAD Havířov a.s.:
- e-mail: info-havirov@kodis.cz,
- tel.: +420 555 440 347.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2023 16:15, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2023 13:38, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.