Společnost


Transdev Slezsko a.s.

Počet nahlášených stížností:26
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64200Posunutí odjezdu autobusu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 28 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2023, před 2 lety

Iveta Dudková

Znění stížnosti

Dobrý den, měla bych prosbu ohledně
prověření odjezdů autobusu. Dcera dojíždí každou neděli do Opavy na internát. Musí odjet z Darkovic autobusem v 16.08 a v Hlučíně má být v 16.19, ale je tam téměř vždy až kolem 16.30. Vlak do Opavy odjížděl 16.32, nyní se čas odjezdu změnil na 16.30, nemá šanci doběhnout na vlakovou stanici. Prosím o prověření stanovených časů odjezdu ze zastávky Darkovice, Hasičská zborjnice. Jedná se o nedělní spoj. Autobus má téměř vždy zpoždění a vlak na ni nepočká. Děkuji, Dudková


Požadované řešení

Zvýšit přesnost odjezdu nebo posunutí spoje o pět minut dříve.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2023 11:24, před 2 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakt na společnost ČSAD Havířov a.s.:
- e-mail: info-havirov@kodis.cz,
- tel.: +420 555 440 347.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2023 16:15, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2023 13:38, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.