Počet nahlášených stížností: | 38 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.12.2022 jsem objednala na eshopu veterinárnílekarna.cz complete probiotics 1023,- kč a liver kindey support 959,76 ,- kč . Hned druhý den zaplaceno převodem z mého účtu . Pan majitel ještě urgoval, čím dříve zaplatím, tím dříve to dojde. Dohromady zaplaceno 1983,- kč
Bylo mi divné, že nic pořád nejde, po několika mejlech ,kdy mi sliboval slevu prve 200,- na nákup potom 500,- , že mi zboží dojde.
Do dnešního dne nic nepřišlo , ani zboží , ani peníze zpět. Už nereagují.
1x complete probiotics 1023,- , 1x liver kidney support 959,76,-
Prosím o vrácení penež na účet ve výši 1983,-
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
omlouvám se za problémy s dodávkou, dnes Vám bude vystaven dobropis, dane vouchery Vám budou zaslány. Dekujeme Nicol
Dobrý den, stále čekám na dobropis, který nepřišel! Prosím o vrácení peněz.
Dobrý den, omlouvám se, vystavíme dobropis a peníze zašleme do 3.3.2023. Děkujeme
Dobrý večer, bohužel zase jen sliby! Nic nedorazilo... Žádné peníze. Žádný dobropis.
Už to konečně vraťte a neslibujte! Víc takových obchodů jako Vy, tak kam to všechno půjde... Katastrofa!!
Protože se společnost k vývoji případu nevyjádřila, přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla uvést, v jaké fázi se stížnost nyní nachází.
Stále peníze nevrátili!!! Čekám...
Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitelku, aby mohla uvést, zda již byly peníze vráceny nebo zda využije mimosoudní řešení sporu při České obchodní inspekci.
Peníze pořád nevráceny!
Protože se společnost ke stížnosti dříve nevyjádřila a spotřebitel stále neobdržel své peníze, jsme nuceni stížnosti uzavřít bez dosažení dohody.
Jak je uvedeno výše, může se spotřebitel obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci, či na soud.
V případě potřeby další právní konzultace může spotřebitel využít naší spotřebitelské právní poradny na čísle 299 149 009.