Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V následujícím textu jsem nakopírovala emailovou korespondenci s firmou Jablíčkový ráj.Objednala jsem si křížaly.
11.3.2015
Děkujeme za vaši objednávku
Rekapitulace objednávky:
AKCE: za každá dvě objednaná balení jedno balení zdarma navíc - jako poděkování za objednávku.
Objednáváte si 20 balení křížal po 80g za 30 Kč / balení, celkově tedy za 600 Kč.
AKCE 2 + 1 ZDARMA: k tomu 10 balení křížal navíc zdarma, celkově tedy dostanete 30 balení křížal.
Poštovné je v tomto případě 0 Kč.
Zvolený způsob platby: Dopředu převodem na účet...0 Kč
Celková částka činí: 600 Kč.
Jako způsob platby jste zvolili platbu předem převodem na účet. Zásilka bude odeslána do 7 dnů od připsání platby na účet.
Pokyny k platbě:
Číslo účtu: 512 968 0003 / 4000
Částka: 600 Kč
Variabilní symbol: 3014
Zpráva pro příjemce: vaše jméno a příjmení
Platbu prosím proveďte přes své internetové nebo telefonické bankovnictví nebo ve Vaší bance.
25.3.2015
Dobrý den, 11.3. 2015 jsem převodem z účtu zaplatila níže uvedenou objednávku, podle mých propočtů by mně měla být objednávka již dodána,což se nestalo.Údaje jsem vyplnila podle pokynů , jen z mé banky nelze napsat zprávu pro příjemce tzn.mé jméno a příjmení Radmila Táboříková.To by ale nemělo bránit v identifikaci mé platby,protože je tu i variabilní symbol 3014.Děkuji za vyřízení R.Táboříková
-------- Původní zpráva --------
Od: Jablíčkový ráj
Datum: 26.3.2015
Předmět: Objednávka Jablíčkový ráj - potvrzení přijetí platby
Dobrý den,
potvrzujeme úhradu vaší objednávky na www.jablickovyraj.cz , částka byla v pořádku připsána na náš účet.
Rekapitulace:
Jméno a příjmení: Radmila Táboříková
Číslo objednávky: 3014
Částka: 600
Zásilka se připravuje a bude odeslána během následujících pracovních dní.
Příjemný den
www.jablickovyraj.cz
31.3.2015
Dobrý den, protože zboží stále nepřichází, pokoušela jsem se Vám zavolat, číslo je nedostupné.Začínám pochybovat o solidnosti vašeho podnikání. A proto chci od vás vysvětlení a buď do konce týdne objednané zboží nebo okamžité vrácení peněz zpět na účet. Jinak budu nucena situaci řešit přes Čoi,případně i jiným způsobem. R.Táboříková
Vrácení peněz
|
Tweet |
Jestliže byla kupní smlouva uzavřena, smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající měl povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.
Protože postačí pokud spotřebitel poskytne dodatečnou lhůtu (po uplynutí sjednané lhůty nebo po uplynutí přiměřené doby po vyzvání k dodání, nebyla-li doba přesně ujednána) k plnění podnikateli i mlčky, může spotřebitel odstoupit z důvodu prodlení dle § 1978 občanského zákoníku. Odstoupením se smlouva od počátku ruší. Neodpovídá-li již prodávající na e-maily, komunikaci doporučujeme vést písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.
Je-li poškozených více a subjekt neměl v úmyslu zboží dodat, do úvahy může připadat i trestněprávní odpovědnost. Jde-li o tento případ, doporučujeme zvážit podání trestního oznámení. Situace může být posouzena i jako přestupek proti majetku.
Podnikatele jsme vyzývali k reakci na podanou stížnost. Doposud však na naši výzvu nereagoval. Vzhledem k této skutečnosti jsme nuceni případ uzavřít, protože služba VašeStížnosti.cz je založena na dobrovolném smírném řešení spotřebitelského sporu mezi podnikatelem a spotřebitelem.