Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#64219Nedodané zboží-společnost nekomunikuje.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2023, před rokem

Aleš Tomčal

Znění stížnosti

Dobrý den

Společnost není možné oslovit i přes platbu předem (10.01.2023) což jsem udělal poprvé a naposled jsem zboží

dosud neobdržel píší že zboží odeslaly českou poštou což je prokazatelná lež.

Nerozumím tomu jak takové společnosti můžou dlouhodobě fungovat.

Jediné co od nich chodí jsou nevyžádané reklamy na a email.

Na této stránce je možné ověřit.

***

Děkuji za zájem

Z pozdravem Aleš Tomčal

OBDRŽEL JSEM POTVZENÍ PLATBY OD: Poštovné zdarma.cz

Dobrý den, Aleš Tomčal,
stav Vaší objednávky *** byl změněn na Platba přijata. Čeká na odeslání.

Diagnostický skener pro automobily U 281
Dodání obvykle do 11-27 dnů od odeslání
Prodávající: ARIUM store


Celkový součet 725,00 Kč


Požadované řešení

Vrácení ceny na účet nebo prokazatelné odeslání zboží na českou poštu do 5 pracovních dnů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2023 13:39, před rokem

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2023 13:57, před rokem

Vážený pane Tomčale,

uvádíte, že nás není možné oslovit. Za poslední tři dny ovšem u Vás evidujeme dva úspěšné hovory a byl Vám zaslán i email na Vaši žádost.

Ve Vaší objednávce je zboží, které je dostupné u zahraničního prodejce a jeho obvyklá doba dodání trvá 11-27 (nejpozději 70) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože jsou zásilky odesílány přímo ze zahraničí. Vaše objednávka byla expedována dne 16.1.2023. Vaše zboží je na cestě k Vám. Prosíme o strpení.

V případě, že k Vám v uvedeném termínu zboží nedorazí, určitě nás neváhejte kontaktovat, řešili bychom s Vámi případnou reklamaci. Veškeré informace a vysvětlení k době dodání lze najít na následujícím odkazu: https://postovnezdarma.cz/obchodni-podminky/. V jakém stavu se Vaše objednávka nachází zjistíte nejrychleji po přihlášení zde: http://postovnezdarma.cz/crma/track/index/
Pokud máte jakékoliv další dotazy k Vaší objednávce, napište nám. Rádi Vám poradíme.

Hezký den přeje,
Lucka B.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2023 23:22, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 15:45, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.