Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dnes mi nabízeli holící strojky značky Good Shave, Paní mi oznámila, že hovor je monitorován a že mi zdarma zašlou do 3 týdnů strojek za 149,-. Strojek vychválila až do nebe a já si řekla proč ne a sdělila ji adresu i jméno. Po skončení hovoru, jsem si na internetu našla, co je tato firma zač a zavolala jsem ihned na jejich kontakt. Na druhé straně byla velmi nepříjemná paní. Když jsem zažádala o zrušení objednávky, tam mi řekla, že to není možné bez zákaznického čísla a musím počkat až mi balík přijde a až potom neotevřený balík poslat zpátky. Nechci za nic platit a už vůbec nechci dostávat další produkty od jejich firmy. Chtěla bych zažádat o zrušení objednávky a celého předplatného
Jedná se o holící strojek značky Good Shave
Chtěla bych okamžitě zrušit objednávku, aby mi nepřišel balík, za který bych musela platit
|
Tweet |
Smlouva by samozřejmě měla jít v tomto případě zrušit i telefonicky. Přesto spotřebitelce doporučujeme, aby až zásilka dorazí, písemně odstoupila od smlouvy a nechala si od tohoto odstoupení kopii, zaslala je doporučeně, nejlépe s dodejkou na adresu společnosti (Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2). Tímto krokem se vyhne následnému zasílání nevyžádaných zásilek a vymáhání jejich úhrady.
Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.