Společnost


ŠKODA AUTO a.s.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#64220Absolutní ztráta logiky uvažování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 27 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2023, před rokem

David Bulíř

Znění stížnosti

Gratuluju ŠKODA AUTO a.s. k dosažení nové absurdní mety. To, že dáváte do automobilů nefunkční software, nebo že nedokážete zajistit propojení s iPhonem, je k smíchu. Ale že nutíte zákazníka, aby vám v případě opravy nefunkčního softwaru podepsal, že neručíte za bezpečné fungování prvků automobilu, je přímo drzost.


Konkrétně - u Superbu automobil neustále hlásí problém s Travel asistentem. To je ten prvek, který spolu s asistentem jízdy v jízdních pruzích, ovládáním klimatizace přes Menu a dotykovým displayem tak populární. Vaše vyjádření, že si mám počkat na aktualizaci softwaru v polovině tohoto roku, je asi vtip. Zkuste si jezdit automobilem, který vám co minutu hlásí kvílivým tónem výstrahu, kterou nelze vypnout. Opravdu bezpečné a pohodlné ježdění.


Produkt

Travel asisstant


Požadované řešení

Doporučuji outsourcovat vývoj softwaru na externí firmu. Třeba takové JZD Slušovice by bylo jistě úspěšnější, než vy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2023 15:45, před rokem

Dle různých diskusí na internetu by se mohlo jednat o problém v jednotce, která je umístěna ve volantu. Pokud ještě tak spotřebitel neučinil a auto je stále v záruce, doporučujeme mu podat reklamaci, ke které by bylo vhodné přiložit i video s výstrahou, která se objeví společně se zvukem.

Vhodným výsledkem uznané reklamace je oprava a spotřebitel by se také mohl domáhat přiměřené slevy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2023 16:31, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2023 13:47, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.