Společnost


SPORTISIMO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:73
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#64221Neodpovídající zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 27 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2023, před 2 lety

Kamil Pravdík

Znění stížnosti

Dne 20. 1. 2023 jsme si na e-shopu SPORTISIMO objednali boby SKIPPER barva šedá (šedá/tyrkysová) s osobním vyzvednutím na prodejně Kutnohorská 641, 102 00 Praha. Dne 22. 1. 2023 jsme si pro boby na prodejnu dojeli, ale boby byly rozbalené, sestavené a chyběl provaz s držátkem na tahání. Nikde na e-shopu při objednávání přitom nebylo uvedeno, že se jedná o použitý a neúplný výrobek. Jeli jsme kvůli tomu 31 km jenom tam.

Ještě 22. 1. 2023 večer jsem napsal e-mail na eshop@sportisimo.cz s popisem události, ale jedinou odpovědí byla omluva za chybně zpracovanou objednávku a s ní vzniklé komplikace.


Produkt

Boby výrobce Gizmo Riders s názvem SKIPPER kód 145666 barva šedá (šedá/tyrkysová)


Požadované řešení

Představuji si, že nám SPORTISIMO za zbytečnou cestu a zklamání poskytne dárkový poukaz o hodnotě 500 Kč s platností na 12 měsíců.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2023 15:47, před 2 lety

Pokud spotřebitel očekával zboží dle popisu na e-shopu, ale zboží takovému stavu neodpovídalo, máme za to, že by mohl požadovat po společnosti SPORTISIMO s.r.o. účelně vynaložené náklady reklamace, které mu tímto vznikly.

V případě odstoupení od smlouvy bez udání důvodu, by však nárok na proplacení těchto nákladů nevznikl.

Pro výpočet náhrady za používání motorových vozidel se, pro absenci právní úpravy v oblasti spotřebitelského práva, používá analogicky předpisů pracovního práva. V těch se stanoví, že sazba základní náhrady za 1 km jízdy činí nejméně u osobních silničních motorových vozidel 5,20 Kč (viz § 1 písm. b) vyhlášky č. 467/2022 Sb.).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2023 16:31, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2023 13:48, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.