Společnost


SHOP TRADING s.r.o.

Počet nahlášených stížností:34
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

16%
84%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#64232Nekomunikace, zadržování peněz za nefunkční zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2023, před rokem

Marta VrabcováBayerová

Znění stížnosti

Dne 19.11.2022 jsem zakoupila odvlhčovač. Nechala jsem si ho poslat na Libereckou pobočku Onlineshop. 21.11. večer jsem si vyzvedla odvlhčovač na prodejně. Na druhý den, jsem ho ráno vezla zpět, protože nefungoval. Zapnul se, ale po 10 minutách se vypnul a už nenaskočil. Odvezla jsem ho reklamovat. Na prodejně se odvlhčovač opět spustil. Vrátila jsem se domů, poučená, jak mám používat odvlhčovač. Další den jsem ho vezla opět, protože se opravdu po 10 minutách vždy vypne a nejde zapnout na delší dobu. Tentokrát jsem měla štěstí a reklamaci mi vzali na posouzení. 17.12. jsem dostala konečně svůj odvlhčovač, co neodvlhčoval zpět se závěrem, že je vše v pořádku a že odvlhčovač funguje. Super, tak jsem si ho opět vzala domů. Zapla jsem ho a opět po 10 minutách se vypnul a nešel zapnout. To už jsem byla fakt nešťastná. Zvedla jsem ho a sundala nádobu na vodu, dal si baterku a uvnitř našla obrovskou prasklinu. Vždy když se začla kondenzovat voda, tak to odvlhčovač vyhodnotil jako plnou nádobu, neboť se tam dovnitř dostalo pár kapek skrz prasklinu. Odvezla jsem hned zpět na prodejnu a od té doby čekám na vrácení peněz. Je to už víc jak měsíc od poslední reklamace. Nemám ani zboží, ani peníze a na email mi nikdo neodpovídá.


Produkt

Odvlhčovač vzduchu TrueLife AIR Dehumidifier DH5 Touch


Požadované řešení

Okamžité vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2023 08:23, před rokem

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě.

Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace. "Vyřídit reklamaci" v sobě zahrnuje i umožnění, aby spotřebitel mohl s reklamovanou věcí disponovat. To znamená, že ve 30denní lhůtě by mělo být nejen rozhodnuto o reklamaci (zamítnuta nebo přijata), ale v této lhůtě by měla být reklamovaná věc také:
- buď připravena k vyzvednutí v rámci pracovní doby prodávajícího (o možnosti vyzvednutí však musí prodávající spotřebitele prokazatelně informovat),
- anebo doručena spotřebiteli v poslední den lhůty k vyřízení reklamace do místa jeho bydliště, pokud bylo mezi stranami smluveno, že prodávající věc spotřebiteli doručí.

Tyto závěry vyplývají jednak ze smyslu a účelu zákona, jednak např. z rozhodnutí Obvodního soudu pro Prahu 10, č. j. 34 C 109/2017-32.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (30 dnů nebo individuálně sjednaná doba), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle ustanovení § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2023 17:26, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.3.2023 08:09, před rokem

Dobrý den, reklamaci evidujeme se zákazníkem jako vyřízenou a to formou odstoupení od kupní smlouvy. Finanční prostředky byly navráceny ihned po nemožnosti vyřídit reklamaci ve stanovené lhůtě 30 dní od podání. Veškerá komunikace se zákazníkem probíhala elektronicky, tedy i informace o vyřízení reklamace. Pakliže tomu situace vyžadujeme, lze poskytnout i výpis z bankovního účtu.
S pozdravem ONLINESHOP.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2023 11:30, před rokem

Děkujeme za vyjádření.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla překontrolovat svůj účet a následně potvrdit (případně vyvrátit) tvrzení společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.3.2023 16:41, před rokem


Marta VrabcováBayerová

Hodnocení:

Komentář: Velice děkuji za umravnění a pomoc. Peníze jsem na účet dostala 27.1. bylo to po 40 dnech od poslední reklamace. Pomohlo mi hlavně kontaktovat telefonem vedení společnosti a říct jim o problému. Až poté jsem hned obdržela peníze. Na pobočku v Liberci jsem psala několikrát a nereagovali. Moc děkuji všem za pomoc, s pozdravem Marta VB