Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Operátorovi se nelze dovolat - na e-maily nereagují.
Dne 19.01. jsem v internetovém formuláři vyplnil informace k zásilce včetně hmotnosti 11 kg. Aplikace neměla s tím žádný problém.
Podal jsem zásilku na podacím místě. Žádný problém.
Dne 20.01. mi Zásilkovna napsala: Zásilka, kterou jste nám předal do přepravy, má větší rozměry či váhu, než jsou parametry pro standardní zásilku. Z toho důvodu Vám budeme tuto zásilku účtovat za zvýšenou cenu stanovenou pro nadrozměrnou zásilku.
Tímto e-mailem depo v Rousínově potvrdilo přijetí zásilky! Žádný problém. A já s vyšší cenou nemám problém.
Dne 23.01. – po tom, co zásilka došla až na depo do Prahy a byla kousek od příjemce – mi Zásilkovna oznámila, že mi ji vrací, protože je moc těžká.
To ji nemohli odmítnout už při jejím zaevidování? To ji nemohli odmítnout při převzetí na podacím místě? To ji nemohli odmítnout na depu v Rousínově?
Ti idioti nechali zásilku dojít z Brněnska až do Prahy, aby ji v okamžiku, kdy je 2 km od příjemce, vrátili 200 km do rukou odesílatele.
Nyní musím pro ni na depo (další výdaje), pak ji musím osobně zavézt do Prahy (další výdaje + vynaložený čas).
Není horší zasilatelské firmy než Zásilkovna!
Radim Martynek
Písemná omluva + oprava formuláře při podávání zásilky + pár facek individuu, které rozhodlo o vrácení zásilky, která byla kousek od příjemce
|
Tweet |
Dle dostupných informací nadrozměrné zásilky jsou takové, které mají maximální rozměr jedné strany zásilky od 70 cm do 120 cm nebo maximální součet rozměrů všech tří stran od 120 cm do 150 cm nebo váhu od 5,1 do 10 kg. V případě, kdy zásilka přesáhne parametry, jedná se o nadlimitní zásilku, kterou je Zásilkovna dle vlastního rozhodnutí oprávněna vrátit na náklady odesílatele, nebo obstarat přepravu za odměnu. Uvážení tak závisí na kapacitě a možnostech zvoleného místa doručení, přičemž dle obchodních podmínek společnosti místem doručení nadrozměrných zásilek může být výhradně výdejní místo, které přijímá nadrozměrné zásilky.
V tomto případě osobou odpovědnou za to, že zásilka splňuje rozměry a limity, je odesílatel. Pracovníci na podacích místech nejsou povinni kontrolovat zásilku.
Máme za to, že pokud se již společnost domluvila se spotřebitelem, že k přepravě dojde společně se zvýšením nákladů, které nejsou problém pro spotřebitele uhradit, je takové jednání závazné pro podnikatele dle § 166 Občanského zákoníku. Společnost v tomto případě může od smlouvy odstoupit jen ze zákonných důvodů. Domníváme se tedy, že přeprava zásilky měla být uskutečněna.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Martynku, něco takového rozhodně není v pořádku a omlouváme se. V tomto případě se prosím obraťte na náš zákaznický servis. Stačí, když nám zavoláte na číslo +420 216 216 516. Po žádosti o spojení s operátorem dojde k přepojení na jednoho z kolegů, který pro vás zásilku prověří a domluví se s vámi na řešení. Věříme, že se záležitost podaří dořešit k vaší spokojenosti a příště už vše proběhne v pořádku, jak má. Gabriela, tým Zásilkovny
Reakce Gabriely mě překvapuje o to více, že Zásilkovna mi zaslala fakturu za nadlimitní zásilku, což je sice v naprostém pořádku, že existuje cena za vyšší váhovou kategorii balíku, nicméně i přes mou námitku, že zásilka nebyla doručena, trvali na úhradě faktury. Takže jsem vlastně zaplatil cca 270 Kč za to, že jsem z Brna odeslal zásilku a po několika dnech jsem si ji v Brně zase vyzvedl, abych ji mohl autem dovézt na místo určení.
Teď by se hodilo, aby Zásilkovna zaslala dobropis na částku, kterou si naúčtovala, ačkoli zásilku nedoručila.
Děkujeme stranám za reakce.
Jestliže přeprava nebyla uskutečněna, nemůže si ji společnost účtovat, a to zejména, když možnost doručení sama potvrdila. Domníváme se tak, že je společnost povinna vrátit spotřebiteli veškeré vynaložené finanční prostředky.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k vývoji případu mohla vyjádřit a uvést, zda (a případně kdy) budou spotřebiteli peníze vráceny.
Ještě jednou pěkný den, v tomto případě potřebujeme znát trasovací číslo zásilky, abychom mohli celou věc prověřit. Rádi se na to mrkneme, ostatně proto jsem vás odkazovala na náš zákaznický servis, naši specialisté se vám budou rádi věnovat. Na základě kusých informací ze stížnosti však nelze se k případu více vyjádřit. Gabriela, tým Zásilkovny
Na zákaznickou linku Zásilkovny se nelze dovolat ani v pracovní době. Váš robot je dokonalý! Nemluvě o tom, že mě Vaši kolegové e-mailem odmítli a trvali na úhradě částky za přepravu nedoručené zásilky. Trasovací odkaz: https://tracking.packeta.com/cs_CZ/?id=3347812228&l=cs.
Radim Martynek
Pěkný den, děkujeme za poskytnuté údaje. Záležitostí se již intenzivně zabývají kolegové ze zákaznického servisu, měli by se vám co nevidět ozvat a domluvit se s vámi na řešení. Gabriela, tým Zásilkovny
Hodnocení:
Komentář: Zásilkovna částečně uznala chybu a slíbila vrátit formou dobropisu část vynaložené částky za dopravu, ačkoli zboží příjemci nedopravila.