Společnost


eRmail Company s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64240Zasílání reklam s minimální hodnotou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2023, před rokem

Alena Kupcová

Znění stížnosti

Klikám na ermaily již 10let,do teď jsem nedosáhla cílové částky 2000kč,je to úmysl aby nemuseli poslat peníze.Chci poslat peníze,jinak to beru jako podvod.
Děkuju


Požadované řešení

Výplata dosud získaných peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2023 08:35, před rokem

Podle obchodních podmínek společnosti eRmail Company s.r.o. mohou uživatelé druhého levelu čerpat odměnu ve výši 2.000,- Kč poté, co jejich Odměna dosáhne výše minimálně 2.000,- Kč. V obchodních podmínkách dále není zaručena výše minimální odměny za čtení reklamních e-mailů a vyplňování dotazníků. Takovéto ujednání považujeme za nepřiměřené, neboť zakládá významnou nerovnováhu práv a povinností stran v neprospěch spotřebitelky. K nepřiměřeným ujednáním se ve spotřebitelských smlouvách nepřihlíží. Spotřebitelka by tedy mohla žádat vyplacení odměny v aktuální výši.

Nebude-li společnost reagovat na výzvy spotřebitelky, má spotřebitelka možnost na využití mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů při České obchodní inspekci je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2023 16:42, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2023 18:41, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.