Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
2.1. jsem objednala a zaplatila zboží (křeslo HOMCOM), 5.1. mi přišel email o odeslání zboží. Na webových stránkách je uveden stav SKLADEM a doručení do 10 dnů. Předpokládaný datum doručení byl v e-mailu 17.1.. 18.1. jsem volala na společnost Geis, která mi zboží měla doručovat, ale do dnešního dne (24.1.) zboží nebylo dodáno k přepravě odesílatelem. Od 18. 1. jsem volala již dvakrát na zákaznickou linku, kde mi bylo řečeno, že se mou záležitostí budou zabývat, ovšem nepřišlo mi žádné vysvětlení, stejně jako na mé již dva maily nepřišla žádná reakce. Bohužel jsem křeslo zaplatila kartou hned při objednávce a vůbec nevím, jakým způsobem celou záležitost řešit, protože klientské centrum Lidlu nic neřeší. Křeslo bych měla dávno koupené a doma, kdybych zvolila jiný obchod, ale zatím jsem s nákupem přes internet neměla žádné problémy a pokud se nějaký vyskytl, e-shopy okamžitě reagovaly..Tady si připadám jak v Kavkově románu..
HOMCOM Televizní křeslo s pomocníkem při vstávání (krémová) Číslo výrobku: 100329899002
Co nejrychlejší dodání zboží
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Bernardová, omlouváme se za komplikace. Z důvodu velkého počtu dotazů, které mají kolegové ze zákaznického servisu denně k řešení, se může doba zpracování písemných požadavků i čekání na lince prodloužit; za tuto skutečnost se Vám omlouváme. I přesto dělají vše proto, aby požadavky zákazníků vyřešili v co nejkratším možném termínu. Doporučíme Vám, abyste znovu kontaktovala zákaznickou linku, jelikož mi zde na dTestu nemáme možnost informace ověřit. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den. Váš tým Lidl v.o.s
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za vyjádření se k mé stížnosti. 30.1. společnost Lidl konečně zareagovala e-mailem: "S lítostí Vám oznamujeme, že došlo ke ztrátě Vaší zásilky a pravděpodobně nebude doručena." Během několika dnů mi byly vráceny peníze, které jsem za zboží zaplatila předem, takže se nakonec vše vyřešilo.