Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#64246Reklamaci nelze vyřešit

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2023, před rokem

Kateřina Tomíčková

Znění stížnosti

Reklamaci naprosto nelze vyřešit. Nejdříve zákazníka nechají vyplnit formuláře a nafotit fotky, nakonec se vůbec nevyjádří. Po urgenci po vás chtějí, abyste se spojila s odesílatelem, přestože je zcela jasné, že došlo k poničení při přepravě - potlučené krabice a několika dírami dovnitř.


Produkt

Doprava


Požadované řešení

Postavit se k reklamaci čelem a nesnažit se házet problémy na záklazníka. Likvidátor - junior pí V. zasílá zamítavý automatický email, který je dvoubarevný, tak jak to kopíruje všem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2023 15:20, před rokem

Pokud dopravce nevyhoví reklamaci ke spokojenosti spotřebitele (tedy je přesvědčen o tom, že zboží zabalil správně) nebo spotřebitel například nesouhlasí s výší náhrady škody, může se obrátit na Český telekomunikační úřad, který je příslušný k dozoru nad poštovními službami. Přičemž tak musí učinit ve lhůtě do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo ode dne, kdy měla být reklamace vyřízena. Zda byla zásilka řádně zabalena a jak došlo k jejímu poškození, v případě pochybností zjišťuje soudní znalec. Ten však může být osloven již během reklamace u dopravce. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Více informací ohledně poškození zboží při přepravě nalezne spotřebitel zde: https://www.dtest.cz/clanek-8888/co-delat-kdyz-vam-dopravce-poskodi-zasilku.

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu je zpoplatněno 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2023 13:42, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2023 18:47, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.