Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Asi před 4 měsíci jsem zakoupila šněrovací obuv. PO dvou měsících se mi tkanička přetrhla.
Hledala jsem, kde koupit nové tkaničky, ale nikde jsem nepochodila.
Když jsem napsala přímo do firmy Deichmann, bylo mi napsáno, že tkaničky takové velké nevedou, ale že se mám stavit do kterékoli prodejny, že mi rádi prodají boty nové.
Mám nárok na reklamaci, nebo zaslání nových tkaniček?
Děkuji Gallová
šněrovací obuv dámská, tkanička 1,82 m
Vrácení peněz, nebo nové boty, nebo nové tkaničky
|
Tweet |
V tomto případě je nutné rozlišit, zda se jednalo o poškození nebo o vadnou tkaničku. Pokud by se jednalo o poškození, které si zavinila spotřebitelka sama, nemá právo na dodání nové součásti věci, případě jiná práva z vady. Pokud se spotřebitelka domnívá, že se ale jedná o vadu, bylo by nutné uplatnit reklamaci.
Vážená paní Gallová, dovolte nám, prosím, informovat Vás o tom, že jsme se Vaší záležitostí již zabývali. V případě jakékoliv další zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. tak můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme.
Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.
"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."
Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.