Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#6425Obuv v záruce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.04.2015, před 10 lety

Iveta Gallová

Znění stížnosti

Asi před 4 měsíci jsem zakoupila šněrovací obuv. PO dvou měsících se mi tkanička přetrhla.
Hledala jsem, kde koupit nové tkaničky, ale nikde jsem nepochodila.
Když jsem napsala přímo do firmy Deichmann, bylo mi napsáno, že tkaničky takové velké nevedou, ale že se mám stavit do kterékoli prodejny, že mi rádi prodají boty nové.
Mám nárok na reklamaci, nebo zaslání nových tkaniček?
Děkuji Gallová


Produkt

šněrovací obuv dámská, tkanička 1,82 m


Požadované řešení

Vrácení peněz, nebo nové boty, nebo nové tkaničky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2015 13:36, před 10 lety

V tomto případě je nutné rozlišit, zda se jednalo o poškození nebo o vadnou tkaničku. Pokud by se jednalo o poškození, které si zavinila spotřebitelka sama, nemá právo na dodání nové součásti věci, případě jiná práva z vady. Pokud se spotřebitelka domnívá, že se ale jedná o vadu, bylo by nutné uplatnit reklamaci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.4.2015 14:00, před 10 lety

Vážená paní Gallová, dovolte nám, prosím, informovat Vás o tom, že jsme se Vaší záležitostí již zabývali. V případě jakékoliv další zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. tak můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2015 18:13, před 10 lety

Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.

"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."

Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.