Společnost


Tomáš Korytar

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#64255Nevraceni zalohy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2023, před rokem

Jan Vainar

Znění stížnosti

S panem Korytarem jsme měli podepsanou smlouvu o dílo. zaplatil jsem mu zálohovou fakturu . Když pan Korytar nedodržel podmínky napsané ve smlouvě, tak jsem odstoupil od smlouvy a požadoval jsem navracení zálohové faktury. od září roku2022 čekám až mi navrátí zálohu. Jeho komunikace je skoro nulová, telefon nezvedá a na zprávy neodepisuje. Zvažuji o daní věci vše na policii a dal


Požadované řešení

co nejdřív navrátit zálohu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2023 09:38, před rokem

Pokud podnikatel nesplní svou povinnost ze smlouvy ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci ve formě doporučeného dopisu s dodejkou. Odstoupení bude zasláno na adresu: Tomáš Korytar, Dandova 2619/13, 193 00 Praha. V odstoupení od smlouvy spotřebitel informuje podnikatele o tomto odstoupení a vyzve ho k navrácení peněžních prostředků, jak již spotřebitel dle popisu učinil.

V případě, že podnikatel nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné podnikatele vyzvat k plnění i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.2.2023 08:44, před rokem

Tato zakázka byla stornována z důvodu, že zákazník zrušil pár dnů před
dohodnutým termínem montáž. S novým termínem externího frézování komínu nesouhlasil
a v průběhu objednací doby si našel někoho jiného. Měsíc před termínem dokončení.
Materiál, který byl na montáž připravený byl nabídnut zákazníkovi se závozem zdarma.
S tím nesouhlasil, tak se rozprodává a peníze jsou vždy odeslány.
Peníze byly zaslány již 3x jak se co prodalo a zbývá poslat už jen zlomek. 80% peněz
má již zákazník posláno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2023 21:08, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.3.2023 22:19, před rokem


Jan Vainar

Dobrý den, byli jsme s panem Korytarem domluvený, že mi zbytek zálohy vrátí na konci února. Zatím se tak nestalo a já stále čekám až mi vrátí penize

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2023 14:12, před rokem

Spotřebitel nám zaslal další vyjádření:

"Dobry den, pan Korytár stále jen slibuje a hlavně lže. To co napsal za vyjádření o tom psát radši ani nebudu, všichni lidi co s nim mají nebo už měli problémy, tak asi sami vědí jak to je. Nejdřív jsme se domluvili, že mě zbytek zálohy vrátí na začátku února, nestalo se, pak mi tvrdil, že na konci února dostane vratku DPH a vše vrátí na konci února. Dneska máme 23. března a já stále nemám vrácenou zálohu. To, že dovolat se p.Korytarovy na tyhle císla *** a *** je až nemožné."

Stížnost necháváme přeřazenou na podnikatele, aby měl možnost se k případu vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2023 11:09, před rokem

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.