Společnost


WEBGOLF s.r.o.

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#64258Nedodané objednané a zaplacené zboží a nevrácení platby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2023, před rokem

Karel Popenko

Znění stížnosti

Dne 28.03.2022 jsem objednal u výše uvedené právnické osoby golfové boty zn. Slazenger V100 (dále jen "zboží"), v hodnotě 1019 Kč (dále jen "částka"). Na předmětnou částku byl téhož dne vystaven bankovní příkaz s okamžitou platbou. Po urgenci nedodaného zboží, dne 11.05.2022, mi bylo sděleno, že "čekají na boty s termínem cca týden". Dne 01.11.2022, po urgenci na nedodané zboží, jsem obdržel informaci o stornování objednávky zboží a vrácení zaplacené částky na můj účet. Dne 10.12.2022, po urgenci nevrácené zaplacené částky, mi odepsali, že "objednávka zboží je stornována a částku na vrácení obdržím během 2-5 dnů". Dne 04.01.2023, po urgenci nevrácené zaplacené částky, jsem obdržel informaci o stornovaní objednávky zboží, omluvu za zdržení způsobenou Vánočním vytížením a obdržení zaplacené částky tento týden. Dne 20.01.2023 jsem opět urgoval nevrácení zaplacené částky.
Do dnešního dne jsem neobdržel žádnou odpověď a na webových stránkách jmenované společnosti mi byla zrušena registrace zákazníka.
Žádám vás touto cestou o pomoc, při řešení mého případu.


Produkt

Kód: 288018-White 8(42), Produkt: Slazenger V100 golfové boty, bílé - BarvaWeb: White, VelikostWeb: 8(42), Objednávka: č.200109456


Požadované řešení

Vrácení zaplacené částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2023 10:00, před rokem

Dle § 2001 občanského zákoníku lze od smlouvy odstoupit ujednají-li si to strany, nebo stanoví-li tak zákon. Prodávající tak může od smlouvy odstoupit (stornovat objednávku) jen ze zákonných důvodů, příp. se souhlasem spotřebitele.

V tomto případě se domníváme, že prodávající je povinen zboží dodat i přes příp. zvýšené náklady.

Pokud by spotřebitel souhlasil se "stornováním" ze strany prodávajícího:
V návaznosti na odstoupení má prodávající povinnost spotřebiteli vrátit v přiměřené lhůtě všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání v případě, že jej obdržel. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i příp. odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky v přiměřené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.1.2023 10:12, před rokem

Dobrý den,

velice se zákazníkovi omlouváme za nepříjemnosti a komplikace, bohužel výrobce stále nemá k dispozici objednané boty v dané velikosti. Objednávku jsme tak dle komunikace stornovali a částka byla zákazníkovi vrácena. Prosíme o prověření na straně zákazníka, že platba byla vrácena.

Děkujeme a ještě jednou se omlouváme za tyto nepříjemnost, hezký den, WebGolf.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.1.2023 10:12, před rokem

Dobrý den,

velice se zákazníkovi omlouváme za nepříjemnosti a komplikace, bohužel výrobce stále nemá k dispozici objednané boty v dané velikosti. Objednávku jsme tak dle komunikace stornovali a částka byla zákazníkovi vrácena. Prosíme o prověření na straně zákazníka, že platba byla vrácena.

Děkujeme a ještě jednou se omlouváme za tyto nepříjemnost, hezký den, WebGolf.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.1.2023 10:39, před rokem

Dobrý den,

velice se zákazníkovi omlouváme za nepříjemnosti a komplikace, bohužel výrobce stále nemá k dispozici objednané boty v dané velikosti. Objednávku jsme tak dle komunikace stornovali a částka byla zákazníkovi vrácena. Prosíme o prověření na straně zákazníka, že platba byla vrácena.

Děkujeme a ještě jednou se omlouváme za tyto nepříjemnost, hezký den, WebGolf.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2023 08:03, před rokem

Děkujeme společnosti za reakci.

S ohledem na výše uvedené vyjádření stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl reagovat, popřípadě stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.2.2023 09:15, před rokem


Karel Popenko

Hodnocení:

Komentář: Děkuji mnohokrát za součinnost. Dne 31.01.2023 byla předmětná částka připsána na můj bankovní účet.