Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#6426Mylné ceny výrobku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 52 minut

Detail stížnosti

Publikováno
02.04.2015, před 10 lety

Jarda Mai

Znění stížnosti

Dobrý den.
Není to poprvé, kdy se mi stalo, že si koupím v Penny Marketu cokoliv a cenu ve většině případů zjištuji až u pokladny. Na štítku balení byla uvedena cena za gramáž, cena byla pochopitelně nižší Například dnes jsem si opět v práci k obědu koupil uzenou makrelu. Cena na baleném výrobku byla o 49,- Kč na kg jiná, než taková, jaká mi byla naučtována u pokladny.... Nijak jsem to neřešil, protože jsem nejen docela pospíchal, neboť mám jen půlhodinovou přestávku na oběd a slečna na jediné pokladně, kde nás bylo minimálně 10 lidí,mi normálně nákup nakalkulovala. Zastavil jsem se tedy zpět, když jsem v práci skončil, ne proto, že byl rozhořčen nad takovou věcí, jako většina důchodců, kteří nemají co na práci, ale potřeboval jsem si ještě něco koupit k večeři. Slečnou, která je podle jmenovky zástupkyní vedoucí a kterou jsem pouze upozornil, že mají na některých potravinách chybnou cenu, mi bylo sděleno, že mám čumět na cenu, která je uvedena pod regálem, kde je tovar uložen, že cena uvedená na výrobku je pouze tehdy, pokud je výrobek v akci. :( Myslíte si, že probírání Vašich akcí a následná změna štítků je věcí Vašeho personálu a nebo zákazníka, který u Vás denně nakupuje ?

Nejde mi o to, že mne Váš Penny Market skoro denně okrádá, jde mi o princip, jak se mají Vaši a především vedoucí pracovníci chovat k zákazníkovi !!!
Nepožaduji žádné řešení, pouze bych přivítal vlídnější a ochotnější přístup Vašich zaměstnanců, kteří, když už nestíhají přecenění, nebudou své ceny svádět na to, že jsou lidi dementní, neboť si nesou schopni najít cenu pod výrobkem.....



Jaroslav Máj Pardubice.


Produkt

Chování zástupkyně prodejny


Požadované řešení

Nepožaduji žádné řešení, pouze bych přivítal vlídnější a ochotnější přístup Vašich zaměstnanců, kteří, když už nestíhají přecenění, nebudou své ceny svádět na to, že jsou lidi dementní, neboť si nesou schopni najít cenu pod výrobkem.....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2015 13:33, před 10 lety

Prodávající je povinen informovat spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nebo okolnost, že informace je neúplná anebo chybí, nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání. Proto doporučujeme podat podnět České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.