Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
I přes uzavřenou platnou smlouvu mi D.A.S. odmítla poskytnout právní ochranu se zdůvodnění nedostatečným vyhlídek na úspěch z důvodů důkazní nouze. Zneužila k tomu článek 8.1. pojistných podmínek.
Jedná se o čistý podvod ze strany D.A.S. kdy smlouvy jsou cílené na lidi bez právního vzdělání za účelem získávání finančních prostředků za neposkytování protislužby. Pojištěnec se podpisem zaváže k měsíčním platbám, ale na druhou stranu pojišťovna nemá žádnou smluvní povinnost poskytovat právní ochranu pojištěnci.
V současnosti na mě D.A.S. podala žalobu jelikož jsem jim za neposkytování právní ochrany před soudem, odmítl platit měsíční "výpalné" jelikož takovou smlouvu považuji za neplatnou. Je to klasický šmejdsystém kdy právníci zneužívají svého postavení vůči znevýhodněnému neprávníkovi. Žádný právník by takovou smlouvu nikdy neuzavřel (toto mi bylo sděleno při konzultaci popisovaného problému s vícero právníky).
Rodina MAX plus + znalečné
Požaduji náhradu vzniklé škody vzniklé pro nedodržení smlouvy a stažení podané žaloby.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, může spotřebitel službu reklamovat. Obchodník je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně. Obchodník je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.
Nereaguje-li pojišťovna na reklamaci nebo ji zamítne, musí se spotřebitel svého práva domáhat soudní cestou. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost uvádí klamavé informace o svých produktech a tím porušuje zákaz nekalých obchodních praktik, je vhodné obrátit se i na Českou národní banku, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, která je orgánem dohledu nad pojišťovnictvím.
Společnost D.A.S. Rechtsschutz AG, pobočka pro ČR se z důvodu dodržování zákonné povinnosti mlčenlivosti rozhodla nevyjadřovat ke stížnostem prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mohou spotřebitelé své stížnosti zasílat na email info@das.cz.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.