Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
25.1.2023
OS 2814 (směr Ostrava-Svinov)
11:33 - 11:41
OS 3416 (směr Opava-Východ)
Při přestupu mezi těmito spoji se na informační tabuli objevilo: Opava-Východ, nástupiště 4, kolej 1. Při příchodu na dané místo se tam obejvil jiný vlak (směr cesty) a Opava-Východ, nástupiště 4, kolej 1 zmizelo.
Posléze bylo z reproduktorů oznámeno, že tento spoj nahrazuje náhradní doprava, která je na úplně druhém konci nádraží. To že byla autobusová, kde se nachází, a že mi to ujelo jsem se dozvěděl až u paní na přepážce.
Nebýt špatných informacích na informační tabuli (které tam být vůbec neměly), spoj bych mohl stihnout.
Nedostatek komunikace mi nevadí, ale podávání špatných informací ano.
Daná osoba co za chybou stojí, nebo systém, by mohla dávat pozor co do informační tabule zadává.
Není tomu dlouho kdy vlak byl z Těšína do Opavy přímý a žádné problémy při mé každodenní cestě nenastávaly. Od přerušení přímého spoje se setkávám, někdy i dvakrát do týdne, s nějakým podobným problémem, zpoždění, spoje na sebe nečekají, špatné informace.
Mimochodem paní na informacích byla velice příjemná a omlouvala se mi, i když to nebyla její chyba.
Děkuji za přijmutí mé stížnost, danou situaci bych neřešil, nebýt opravdu veliké nutností tento daný spoj stihnout.
25.1.2023 OS 2814 (směr Ostrava-Svinov) 11:33 - 11:41 OS 3416 (směr Opava
Daná osoba co za chybou stojí, nebo systém, by mohla dávat pozor co do informační tabule zadává.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. V případě, že by zaměstnanec svou chybou způsobil spotřebiteli škodu, je společnost povinna škodu nahradit.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.