Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64289Nevrácené peníze za el. jízdenku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 25 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2023, před 2 lety

Petr Vaněk

Znění stížnosti

Rád bych upozornil cestující, kteří si budou kupovat elektronickou jízdenku "Akce Valentýn" u RegioJetu v mobilní aplikací,že je společnost řádně neupozorní na fakt,že při stornu nedostanou peníze zpět. Storno podmínky mají uvedené jen na webu RegioJet při otevření v PC.
Několik cestujících už takhle naletělo, ale při reklamaci byli odbytí.Dejte si prosím pozor, ať nedopadnete stejně. A pokud se již stalo napište na ČOI.
S pozdravem Petr Vaněk


Produkt

RegioJet jízdenka: Akce Valentýn


Požadované řešení

Dostatečně jasně upozornit cestujícího na storno podmínky před zakoupením. Pokud tak není učiněno, vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2023 15:38, před 2 lety

Příslušná informace přepravce, která se nezobrazuje při koupi jízdenky přes telefon, se jeví jako překvapivá ve smyslu § 1753 občanského zákoníku a vůči spotřebiteli neúčinná. Dle obchodních podmínek společnosti RegioJet a.s. bodu 2. je možné jízdenku na pevné datum s rezervací stornovat osobně na kterémkoliv prodejním místě nebo online na www.regiojet.cz.

O nemožnosti odstoupení je potřeba informovat spotřebitele řádně před samotným nákupem.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2023 13:53, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2023 15:38, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.