Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#6429Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2015, před 10 lety

David Vodárek

Znění stížnosti

Reklamovali jsme s přítelkyní sedačku kterou jsme kupovali před 19-ti měsíci.
sedačka začla vrzat což jsme moc neřešili,nebylo to nic hrozného ale postupem času se to začalo zhoršovat až tak že už se na ní nedá sedět protože při sebemenším pohybu vrže. ze Sconta k nám poslali servisního technika, který sedačku rozebral a zjistil že je praskla kostra sedačky, a to v místě kde je šroub.Po té nám k večeru přišel e-mail z reklamačního oddělení že reklamaci zamítají z důvodu mechanického poškození a tím ji považují za ukončenou


Produkt

kupní smlouva 4108838


Požadované řešení

Vzhledem k tomu že jsme sedačku scháněli skoro 3 měsíce aby nám vyhovala rozměrově tak by jsme ji chtěli vyměnit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2015 13:28, před 10 lety

Spotřebitel může uplatnit reklamaci pro vady, které na zboží vyskytnou v záruční době. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení a mechanické poškození. Pokud je mezi stranami spor o příčině závady, v tomto případě, zda se jedná o mechanické poškození či nikoli, je možné využít nezávislého odborníka, který výrobek posoudí. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2015 12:32, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že podnikatelský subjekt doposud nevyužil možnosti vyjádřit se, žádáme ho o doplňující informace o tom, v jaké fázi se stížnost nachází. Pokud tak neučiní do týdne, budeme nuceni stížnost, z důvodu nereakce podnikatele, uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2015 14:28, před 9 lety

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.