Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Reklamovali jsme s přítelkyní sedačku kterou jsme kupovali před 19-ti měsíci.
sedačka začla vrzat což jsme moc neřešili,nebylo to nic hrozného ale postupem času se to začalo zhoršovat až tak že už se na ní nedá sedět protože při sebemenším pohybu vrže. ze Sconta k nám poslali servisního technika, který sedačku rozebral a zjistil že je praskla kostra sedačky, a to v místě kde je šroub.Po té nám k večeru přišel e-mail z reklamačního oddělení že reklamaci zamítají z důvodu mechanického poškození a tím ji považují za ukončenou
kupní smlouva 4108838
Vzhledem k tomu že jsme sedačku scháněli skoro 3 měsíce aby nám vyhovala rozměrově tak by jsme ji chtěli vyměnit
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit reklamaci pro vady, které na zboží vyskytnou v záruční době. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení a mechanické poškození. Pokud je mezi stranami spor o příčině závady, v tomto případě, zda se jedná o mechanické poškození či nikoli, je možné využít nezávislého odborníka, který výrobek posoudí. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.
Vzhledem k tomu, že podnikatelský subjekt doposud nevyužil možnosti vyjádřit se, žádáme ho o doplňující informace o tom, v jaké fázi se stížnost nachází. Pokud tak neučiní do týdne, budeme nuceni stížnost, z důvodu nereakce podnikatele, uzavřít.
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme.