Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
28.12.2022 mě společnost O2 přesvědčila abych si vzal internet od nich a vytvořili sme objednávku. Dodání do 48h prý... Dnes je 25.1.2023 internet není.
Po urgování z mé strany (jelikož nemáme již starého poskytovatele, tak ani internet s TV) se pokaždé dostanu do samého začátku. Nevidí mou objednávku neznají mé iniciali přesto že já mám od nich emaily se vším správně.
Zašel jsem k nim na pobočku a vše se udělalo znovu i scan mého OP.. Modem doma, prý do 24h aktivní. Jsou to 3dny a nic. Po urgování opět z mé strany mi o2guru poradil, že novou objednávku nevidí a ani mé r.č. ani op a ani to, že mám jejich modem, tak prý přece mohu odstoupit. Ne že to vyřešíme když o2 oslovilo mě a přesvědčilo, ale že přece mohu po měsíci úsilí a nervů z mé strany odstoupit.
Několik lidí i paní se kterou sme založili první objednávku nereagují na emaily i přesto, že jsem se snažil být tolerantní a trpělivý. Což samozřejmě již nejde.
Z mé strany cca každý druhý den volání a psaní jak s o2guru tak emaily.
Mé náklady al a tento obchod? Moře času, cesty do O2, navyšování dát v telefonech celé rodině jelikož je pak nemožnost práce z domu.
Internet HD Bronzový s O2 TV
Zprovoznit internet
Bylo by úžasné, kdyby ze strany O2 byli také kroky k řešení a dořesilo se to.
Přestat mi radit abych jel na pobočku nebo že mohu odstoupit od smlouvy, navyšuji mi tím náklady a strátu času, která není také zdarma.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uzavřel se zaměstnancem společnosti smlouvu ohledně zřízení a poskytování internetového připojení, které mělo být zprovozněno do 2 dní od data sjednání, je takové jednání závazné pro společnosti O2 Czech Republic a.s. dle § 166 Občanského zákoníku.
Jestliže spotřebiteli nebylo zřízeno internetové připojení může službu reklamovat. Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.
Na vyřízení reklamace má podnikatel kalendářní měsíc.
Pokud spotřebiteli vznikla nedodáním služby škoda (zvýšená cena dat apod.), může rozdíl v ceně po společnosti v rámci reklamace požadovat.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla uvést důvod, pro který ještě nedošlo ke zřízení internetového připojení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Hezký den,
rádi situaci s aktivací služby prověříme a mrzí mě, že došlo ke komplikaci při první objednávce. Mohl byste nám prosím, doplnit do sekce neveřejného údaje také celé datum narození, adresu pro připojení a výrobní číslo SIM, kterou máte v modemu vloženou? Jedná se o 18 čísel.
S pozdravem
Monika Morysová
O2 Guru, O2 Czech Republic a.s.
Dobrý den.
Internet již máme funkční od 27.1.2023, samozřejmě jsem si musel opět někam zajet pokud bych nechtěl čekat další víkend.. Zaměstnanci na Chodově to nějakým způsobem zvládli a byli o proti vaším operátorům SNAŽIVÝ a OCHOTNÝ i přesto že padla věta, ať dovezu modem o kterém o2 ani nevědělo kde je. Vyřešili to jinou sim kterou mi prodejce v Rokycanech dal se slovy, že proběhne poplatek cca 90 Kč... Který mohu reklamovat opět cestou na pobočku kde bude nějaký vedoucí (přitom opět vaše chyba)
V současné době 31.1.2023, nám stále nejde o2tv, jelikož aktivační odkaz je od začátku nefunkční. Řešeno s operátorem a dnes s o2guru, prý se mám zítra opět ozvat, pokud to nepůjde.
Bohužel nevím kde je sekce neveřejné údaje. Tak vám zde vložím objednávky z emailu. Tato je první O3UUKDMZ a tato poslední O3V664G6.
Děkuji.
Pokud u dTestu, který jste založil, nemůžete najít sekci neveřejného údaje, kde můžete vše doplnit, prosím o poslání informací na email info@o2guru.cz, spolu s odkazem na tento příspěvek.
S pozdravem
Monika Morysová
O2 Guru, O2 Czech Republic a.s.
Dobrý den.
Email odeslán (předmět Monika Morysová) bez opisování čísla SIM jelikož věřím, že čísla objednávky, rodné číslo, email a telefony vám budou stačit k mému dohledání, když půlka objednávky již funguje.
Děkuji.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Koncem března 2023 mi dorazil funkční aktivační email..a již je objednávka "funkční"
Komunikace byla na nule, veškerá z mé strany.
Podoba omluvy O2 byla formou zdarma pár bezvýznamných TV kanálu na 3 měsíce, ale musel bych si to hlídat, (mimochodem tu jejich o2 TV ani nepoužíváme) jinak to z poplatní a budu platit za něco co nechci pokud to včas neukončím.
Jinak ani buuu po těch starostech z jejich strany.
Ta paní co tu rádoby začala něco řešit se ozvala ze slušnosti...a nic.. Od té doby jsem to řešil z dalšími lidmi od O2 a s každým jsem musel od znovu a znovu a znovu a znovu vše od začátku.
Předat si to nedokázali a každý vyprávěl jiný příběh..
Dokonce i do emailu. Mám jich spousty.
Dle mého, čekali až to vzdám a nic neřešili, ale přitom mě oni oslovili ať si to vezmu.. jak jsou super... Musel jsem já vše řešit a urgovat.
No a fakturu uměli poslat hned i za poloviční funkčnost..
A na závěr?? ..
Prodali mi službu která je vedena na jiné místo, jelikož tu službu mi nemohou z důvodu jejich kapacity dodat na mou adresu...
Zjištěno při prvních výpadcích a jejich (ne)stabilitě která byla slibováná.. Nejsou schopni ani posílit vysílače, ale služby prodávají. Nemám slov.
Poslední pán co jako ostatní tvrdili, jak to vyřeší a jak se ozvou si měl pustit telefonní záznam z mé objednávky v prosinci aby si poslech jak mi lhali do telefonu... Už se taky neozval.
Děkujeme za informaci.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k výše uvedenému mohla vyjádřit, má-li o to zájem.
Hezký den,
podle posledních informací se vám registrační email posílal a dokončil jste v pořádku registraci, abyste se k O2 TV, kterou máte bez příplatku k připojení, mohl používat a která je předmětem této stížnosti.
Adresa zřízení služby je uvedená ve smlouvě, pokud máte modem na jiném místě a nefunguje vám služba správně, je možnost službu převést na správnou adresu či službu ukončit.
S pozdravem
Monika Morysová
O2 Guru, O2 Czech Republic a.s.
Děkujeme za informaci a poskytnutou součinnost.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl výše uvedené potvrdit a případně stížnost uzavřít.
Dobrý den, ano, že po třech měsíc jste mi rozchodil registrační email píšu..
Modem používám na správné adrese. Pokud tu chcete zapařit adresu Nová Víska (číslo si již nepamatuji) kterou mi řekl váš operátor, že je na ní zřízen internet, přesto že od začátku se jedná o mou adresu která je úplně jinde.. Tak to je Vaše věc... To že mi váš operátor řekl, že na mé adrese není kapacita a pak už se neozval a i přesto jste mě přesvědčili že to bude super. Tak vaše reklama. V tom případě doufám, že se toto uveřejní, aby se někdo nedivil co umíte.
Uzavřel bych to větou.. Prodávají služby, na které nemají kapacity.. Služba funguje, nikdo se nemluvil a to vše za pouhé 3 mesice a maximálního mého úsilí.
Občas jsem se musel i zeptat, zda si píšu s robotem nebo člověkem. Přikládám alespoň maličký příklad screenshotem pro pobavení.
Na mou otázku zda nedělám něco špatně, jelikož to opět nefunguje jsem dostal další nabídku. Tak to bylo těžké a nekonečné.
Děkuji Dtestu
Děkujeme spotřebiteli za informaci. S ohledem na výše uvedené stížnost uzavíráme s dosažením dohody, neboť byl původní problém vyřešen (byť s prodlevou).