Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#64293Nedostatek zbozi nespokojenost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 24 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2023, před 2 lety

Jaroslav Jaňour

Znění stížnosti

Dobrý den jsem velice rozhořčen vašimi službami dnes jsem navštívil dvě penny Bystřice nad Pernštejnem a Nové město na moravě kde jste měli mít ode dneška pánské boxerky a ponožky v akci které ani jedno penny neměl samozřejmě mě to stálo nějaký náklady na cestu a rád bych kompenzaci viz uvedena níže jsme dlouholetými zákazníky Penny Proto jsem skrze tuto věc velice rozhořčen,zboží si samozřejmě zaplatím děkuji s pozdravem Jaňour.


Produkt

Boxerky Kappa,ponozky Everlast


Požadované řešení

Zaslani zbozi 5x boxerky Kappa cerne vel.xxl,a ponozky Everlast 5x vel.45 postou na adresu
Jaroslav Jaňour
Bobrová 89
59255
Bobrová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2023 12:48, před 2 lety

Omezení množství koupených kusů v nabídce (v letáku nebo na cenovce) je zcela v pořádku. Stanovením tohoto omezení u zboží tak atraktivního pro větší okruh spotřebitelů se prodejci (hlavně právě supermarkety s větší návštěvností) snaží dostát své povinnosti zajistit po celou dobu trvání akce dostatek pro všechny zákazníky, tak aby bylo zboží takzvaně k dostání. Kdyby toto prodejce nezajistil, mohl by čelit sankci za vábivou reklamu, která zákazníky na slevy naláká, avšak skladové zásoby zájem zákazníků nepokryjí ani při zahájení akce. Zákaz vábivé reklamy obsahuje příloha č. 1 písm. d) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, na kterou odkazuje jeho § 5 odst. 3. Za vábivou reklamu považujeme výzvu ke koupi produktů za určitou cenu, aniž by obchodník zveřejnil důvody, na základě kterých se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného obchodníka schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných produktů za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze produktu, rozsahu reklamy a nabízené ceny.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Penny Market s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://www.penny.cz/kontakty.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2023 16:57, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2023 14:25, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.