Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den jsem velice rozhořčen vašimi službami dnes jsem navštívil dvě penny Bystřice nad Pernštejnem a Nové město na moravě kde jste měli mít ode dneška pánské boxerky a ponožky v akci které ani jedno penny neměl samozřejmě mě to stálo nějaký náklady na cestu a rád bych kompenzaci viz uvedena níže jsme dlouholetými zákazníky Penny Proto jsem skrze tuto věc velice rozhořčen,zboží si samozřejmě zaplatím děkuji s pozdravem Jaňour.
Boxerky Kappa,ponozky Everlast
Zaslani zbozi 5x boxerky Kappa cerne vel.xxl,a ponozky Everlast 5x vel.45 postou na adresu
Jaroslav Jaňour
Bobrová 89
59255
Bobrová
|
Tweet |
Omezení množství koupených kusů v nabídce (v letáku nebo na cenovce) je zcela v pořádku. Stanovením tohoto omezení u zboží tak atraktivního pro větší okruh spotřebitelů se prodejci (hlavně právě supermarkety s větší návštěvností) snaží dostát své povinnosti zajistit po celou dobu trvání akce dostatek pro všechny zákazníky, tak aby bylo zboží takzvaně k dostání. Kdyby toto prodejce nezajistil, mohl by čelit sankci za vábivou reklamu, která zákazníky na slevy naláká, avšak skladové zásoby zájem zákazníků nepokryjí ani při zahájení akce. Zákaz vábivé reklamy obsahuje příloha č. 1 písm. d) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, na kterou odkazuje jeho § 5 odst. 3. Za vábivou reklamu považujeme výzvu ke koupi produktů za určitou cenu, aniž by obchodník zveřejnil důvody, na základě kterých se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného obchodníka schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných produktů za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze produktu, rozsahu reklamy a nabízené ceny.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Penny Market s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://www.penny.cz/kontakty.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.