Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Na podzim přesměrovaná zásilka na vzdálené místo a navíc dodaná se 14 denním zpožděním a z toho důvodu nevyzvednutá. Teď opět přesměrovaná zásilka na vzdálené místo (po několikáté v řadě), zatím nedodaná. Každopádně nesouhlasím s přesměrováváním zásilek, tím pro mě tato služba ztrácí smysl, to si rovnou můžu nechat posílat balíky na poštu!!!
Z ***
Vrátit mou zásilku zpět na vybrané místo!!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Zároveň se domníváme, že změna smluveného místa dodání na základě obchodních podmínek není jednostranně možná a spotřebiteli by měly být nabídnuty alternativní řešení (např. více výdejních míst, ze kterých si může vybrat).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den, v případě, že je zákazníkem zvolené výdejní místo plné, je zásilka přesměrovaná na blízké volné výdejní místo. Je tomu tak z důvodu, aby ji měl ideálně ještě ten den k dispozici. Jedná se o standardní postup, který je uvedený i v našich všeobecných obchodních podmínkách: https://files.packeta.com/web/files/VOP_Mezi-nami_07-01-2023.pdf. Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.