Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ve vlaku EC 281 Metropolitan byl celou cestu šílený hluk. Jela jsem vlakem a dráž, než autobusem, schválně mezinárodním, aby se tohle nestalo. Protože mám potíže s hlukem, mám špunty do uší i sluchátka se schopností odstínit okolní hluk. Ani tak to nepomohlo, protože hluk vibroval po celém vlaku. Průvodčí mi na to nic neřekl a šel dál, dost možná vůbec neslyšel, co říkám. S vlaky jsem v tomto ohledu neměla nikdy problém, proto jimi jezdím. Nyní to bylo přímo nesnesitelné. Vlak měl zpoždění díky technické závadě a
České dráhy, EC 281 Metropolitan, odjezd z Prahy 15:24
Chtěla bych vrátit alespoň část ceny jízdného (minimálně 100,-Kč). Lístek stál 359,-Kč - první třída, bez místenky. Cesta autobusem, nebo konkurenčním vlakem by mě stála minimálně o 100,-Kč méně.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.