Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Nově zakoupený tel. u kterého od počátku nefunguje automatické otáčení displeje. Stále stejná závada, dnes byl tel opět dán na reklamaci, již po čtvrté. Z předchozích tří reklamací uznána jen jedna. Závada se projevila i na prodejně, kde byl tel zakoupen, vše bylo popsáno i v reklamačním listu. Závěr servisu byl, že je telefon v pořádku, byl pouze uveden do továrního nastavení a přehrán SW.
Telefon byl koupen v únoru letošního roku.
první reklamce 18.2.2015 č. zakázky 321121064 - neuznána
druhá reklamace 3.3.2015 č. zakázky 321210861 - uznána
třetí reklamace 17.3.2015 č. zakázky 321319823 - neuznána
Jedná se MT Sony Xperia M2 aqua
Vzhledem k nedůvěře, kterou momentálně k tomuto přístroji mám, požaduji vrácení peněz (odstoupení od smlouvy)
|
Tweet |
Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Pokud se vada projevila před prodávajícím, měl by se s její přítomností při vyřízení reklamace vypořádat, a ne se pouze odkázat na vyjádření servisu.
Pokud prodávající bezvadnost neprokáže, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.
Hezký den, paní Tesařová,
abychom se mohli k této konkrétní reklamaci vyjádřit, pošlete nám prosím svou zprávu přes Reklamační formulář na https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint. Nezapomeňte připsat také IMEI telefonu a nejlépe i číslo opravenky.
Děkuji a přeji pěkný den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Vyplněn reklamační formulář.
Prosíme spotřebitele o doplnění informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází a o její případné uzavření.
Telefon bylo možné vrátit a vzít si jiný. Děkuji za pomoc. Případ je možné uzavřít.
Pěkný den, paní Tesařová,
jsem rád, že jste s kolegy našla vhodné řešení, přeji plno spokojenosti s novým telefonem.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Hodnocení:
Komentář: Myslím, že bez pomoci dTestu bych svou situaci nevyřešila. Děkuji