Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#6430Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 18 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2015, před 10 lety

Kateřina Tesařová

Znění stížnosti

Nově zakoupený tel. u kterého od počátku nefunguje automatické otáčení displeje. Stále stejná závada, dnes byl tel opět dán na reklamaci, již po čtvrté. Z předchozích tří reklamací uznána jen jedna. Závada se projevila i na prodejně, kde byl tel zakoupen, vše bylo popsáno i v reklamačním listu. Závěr servisu byl, že je telefon v pořádku, byl pouze uveden do továrního nastavení a přehrán SW.
Telefon byl koupen v únoru letošního roku.
první reklamce 18.2.2015 č. zakázky 321121064 - neuznána
druhá reklamace 3.3.2015 č. zakázky 321210861 - uznána
třetí reklamace 17.3.2015 č. zakázky 321319823 - neuznána


Produkt

Jedná se MT Sony Xperia M2 aqua


Požadované řešení

Vzhledem k nedůvěře, kterou momentálně k tomuto přístroji mám, požaduji vrácení peněz (odstoupení od smlouvy)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2015 16:49, před 10 lety

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Pokud se vada projevila před prodávajícím, měl by se s její přítomností při vyřízení reklamace vypořádat, a ne se pouze odkázat na vyjádření servisu.

Pokud prodávající bezvadnost neprokáže, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.4.2015 10:12, před 10 lety

Hezký den, paní Tesařová,

abychom se mohli k této konkrétní reklamaci vyjádřit, pošlete nám prosím svou zprávu přes Reklamační formulář na https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint. Nezapomeňte připsat také IMEI telefonu a nejlépe i číslo opravenky.

Děkuji a přeji pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.4.2015 20:39, před 10 lety


Kateřina Tesařová

Vyplněn reklamační formulář.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2015 20:42, před 9 lety

Prosíme spotřebitele o doplnění informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází a o její případné uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.9.2015 09:39, před 9 lety


Kateřina Tesařová

Telefon bylo možné vrátit a vzít si jiný. Děkuji za pomoc. Případ je možné uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.9.2015 10:31, před 9 lety

Pěkný den, paní Tesařová,

jsem rád, že jste s kolegy našla vhodné řešení, přeji plno spokojenosti s novým telefonem.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.9.2015 17:07, před 9 lety


Kateřina Tesařová

Hodnocení:

Komentář: Myslím, že bez pomoci dTestu bych svou situaci nevyřešila. Děkuji