Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den, v Tesco Kdyně se velmi často stává, že nejsou dodržovány letákové ceny.
Dnes to byly jahody, dle letáku měly být za 29,90 na prodejně ovšem byly za cenu 49,90
Minulý tedy banány, v letáku 26,90 na prodejně 34,90
V minulosti jsem již takhle koupila např. Předsmažený sýr Nowaco, kdy byla v letáku cena 44,90 ale obchod prodával za 69,90
Dále se velmi často stává, že zboží které má být v akci na prodejně vůbec není…
Včas reagovat na změnu cen.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou v regále nebo v reklamním letáku, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, v prostorách tomu určených.
Stížnost lze podat i přímo na e-mail společnosti Tesco: info@itesco.cz anebo prostřednictvím bezplatné telefonní linky 800 222 555.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.