Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne 25. 1. 2023 jsem jela ze zastávky Kopřivnice Erich Jaeger ve 22:17 autobusem číslo 634 (883634 27). Autobus měl konečnou zastávku Trojanovice Hotel Beskyd. Já jsem měla zaplacenou jízdenku na zastávku Frenštát pod Radhoštěm mech.stř. Přestože pan řidič měl povinnost mi zastavit, tak nezastavil ani na opakované žádosti a ztlačení tlačítka “STOP”. Zastavil až na další zastávce Trojanovice rest.u Beskyd, což je konečná stanice.
Toto chování je nepřijatelné pro někoho, kdo pracuje jako řidič autobusu a je jeho povinnosti zastavit na zastávce, přes jeho trasa vede. Kromě tohoto je řidič opakovaně hrubý, bezdůvodně. Řidič by si měl uvědomit, že autobus nevlastní. Pokud ho práce řidiče autobusu nebaví, tak ať si najde jiné zaměstnání.
Doufám, že se toto chování nebude opakovat, protože nejen mě, ale i ostatním spolujezdcům je nepříjemné s někým takovým jezdit.
Němcová
Změna chování u řidiče. Lepší přístup k lidem.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Kontakty na společnost Z-Group bus a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://zgroupbus.cz/kontakty/#.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.