Počet nahlášených stížností: | 168 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem dvoje kalhoty, každé jinou velikost. Přišly oboje kalhoty stejné velikosti a navíc velikost co je na nich uvedena je jiná než v objednávce. Chtěla bych zboží vrátit, ale není kam. Na zásilce není žádná adresa, nebyla přiložena žádná faktura, jediné co mám, je potvrzující email o objednávce, kde není žádný kontakt a navíc je od úplně jiné firmy(Maxscroll), než přišla zásilka. Ze zásilkovny mám pouze stvrzenku o platbě kartou. Zboží jsem objednala 22.1.2023, dorazilo dnes 25.1.2023, obratem jsem poslala emailem odpověď na firmu, od které přišla potvrzena objednávka. Pokud se nikdo neozve, předávám vše na obchodní inspekci.
Rychleschnoucí pánské strečové kalhoty - Šedá, XXL/XXXL , Rychleschnoucí pánské strečové kalhoty - Šedá, L/XL
Chci vrátit zboží a firma ať mi vrátí peníze včetně dopravy a poplatku za dobírku.
|
Tweet |
Pokud zboží neodpovídá objednávce, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci v souladu s objednávkou. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků (včetně poštovného).
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel taktéž právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení. Poštovné v tomto případě hradí kupující.
Spotřebitel může zboží zaslat na adresu sídla společnosti: Habatova 20, 1236 Trzin, Kamnik, Slovenia.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.