Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Již od 17.1. je balík na depu ve Štěrboholých, ráda bych věděla důvod?!
Přijde mi zvláštní požadovat od zákazníka řešení, když řešit byste to měli vy jako přepravce. Zaráží mě že nejste ani schopni zaslat SMS s odůvodněním dlouhé čekací lhůty... Balík jsem potřebovala mít doma 23. 1. jsou v něm věci které dcera potřebovala do školy na lyžařský výcvik....bohužel...!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Dobrý den, v případě, že doručení zásilky trvá déle, než je zvykem, doporučujeme obrátit se na náš zákaznický servis (+420 216 216 516). Kolegové vaši zásilku prověří a zajistí urychlené doručení. Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.