Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Zásilku Z3648160944 jsem si nechala doručit do Z-BOXU z určitých důvodů, jelikož ač se to může zdát neuvěřitelné, chodím do práce! S přesměrováním do výdejny s pracovní dobou po-pá 9-16h jsem nedala žádný souhlas! Můžete mi poradit, KDY jsem si měla zásilku vyzvednout? Mám si kvůli tomu vzít dovolenou?! Požadovala jsem tedy okamžité nasměrování zásilky do výdejního boxu, tak jak bylo požadováno, případně na výdejnu, která má otevřeno aspoň do 18h. Nasměrování do Z-Boxu mi bylo 2x potvrzeno mailem. Čekám několikátý den a nemám ani zásilku ani informaci, kde zásilka je. Jsem přesvědčena, že se jedná ze strany Zásilkovny o naschvál a zásilku doručit prostě nechtějí.
Požaduji okamžité doručení!!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Zároveň se domníváme, že změna smluveného výdejního místa na základě obchodních podmínek není jednostranně možná a spotřebiteli by měla být nabídnuta alternativní řešení (např. více výdejních míst, ze kterých si může vybrat).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Dobrý den, paní Ostrolúcká, v tomto případě vám doporučujeme kontaktovat náš zákaznický servis, který prověří, kde zásilka je a zajistí urgentní doručení. Nedávno jsem také spustili novou funkci, aby si zákazník mohl vybrat preferované náhradní výdejní místo v případě, že je jím zvolený Z-BOX plně obsazený. Více informací najdete zde: https://www.zasilkovna.cz/blog/presmerovani-zasilky-z-boxu. Věřím, že novinku oceníte. Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.