Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#64312Z3648160944

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2023, před rokem

Helena Ostrolúcká

Znění stížnosti

Zásilku Z3648160944 jsem si nechala doručit do Z-BOXU z určitých důvodů, jelikož ač se to může zdát neuvěřitelné, chodím do práce! S přesměrováním do výdejny s pracovní dobou po-pá 9-16h jsem nedala žádný souhlas! Můžete mi poradit, KDY jsem si měla zásilku vyzvednout? Mám si kvůli tomu vzít dovolenou?! Požadovala jsem tedy okamžité nasměrování zásilky do výdejního boxu, tak jak bylo požadováno, případně na výdejnu, která má otevřeno aspoň do 18h. Nasměrování do Z-Boxu mi bylo 2x potvrzeno mailem. Čekám několikátý den a nemám ani zásilku ani informaci, kde zásilka je. Jsem přesvědčena, že se jedná ze strany Zásilkovny o naschvál a zásilku doručit prostě nechtějí.


Požadované řešení

Požaduji okamžité doručení!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2023 09:15, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Zároveň se domníváme, že změna smluveného výdejního místa na základě obchodních podmínek není jednostranně možná a spotřebiteli by měla být nabídnuta alternativní řešení (např. více výdejních míst, ze kterých si může vybrat).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.2.2023 14:11, před rokem

Dobrý den, paní Ostrolúcká, v tomto případě vám doporučujeme kontaktovat náš zákaznický servis, který prověří, kde zásilka je a zajistí urgentní doručení. Nedávno jsem také spustili novou funkci, aby si zákazník mohl vybrat preferované náhradní výdejní místo v případě, že je jím zvolený Z-BOX plně obsazený. Více informací najdete zde: https://www.zasilkovna.cz/blog/presmerovani-zasilky-z-boxu. Věřím, že novinku oceníte. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2023 15:49, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2023 11:20, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.