Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den, pravé mi přišla exekuce od společnosti Vodafone ze jsme v roce 2011 neuhradila 6000-6 po sobě měsíců …jednak netusim jak jenmozne mít 6 měsíců spuštěny služby když bych neplatila , a především v roce 2017 jsem toto číslo rusila jak je možné ze mi fungovalo když jsme u vás měla 6000 dluh ? Je možné mít u vás služby i přes dluh ? Vůbec tomu nerozumím a nikdo se mnou zatim nekomunikuje děkuji
Řešení exekuce
|
Tweet |
Jestliže byly uhrazeny veškeré pohledávky společnosti, měla by pohledávka zaniknout. Spotřebiteli doporučujeme ověřit si důvod této pohledávky a případně ji rozporovat. Spotřebitel by však měl myslet na to, že v případě, kdy by byl s možnou pohledávkou v prodlení, mohla by po něm společnost požadovat i úroky z prodlení.
Dle § 629 odst. 1 Občanského zákoníku došlo však již k promlčení možné pohledávky, jestliže spotřebitel svůj dluh před promlčením neuznal. Spotřebitel tedy může namítat promlčení, přičemž společnost tuto částku nebude moct po spotřebiteli požadovat.
Závěrem jen doplníme, že by se mohlo jednat o podvod, kdy se za společnost Vodafone pouze někdo vydává - z tohoto důvodu doporučujeme kontrolu zprávy ohledně exekuce.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den, paní Kozminová, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám poštou na adresu Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.