Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#64314Exekuce po 12 letech

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 24 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2023, před rokem

Stana Kozminova

Znění stížnosti

Dobrý den, pravé mi přišla exekuce od společnosti Vodafone ze jsme v roce 2011 neuhradila 6000-6 po sobě měsíců …jednak netusim jak jenmozne mít 6 měsíců spuštěny služby když bych neplatila , a především v roce 2017 jsem toto číslo rusila jak je možné ze mi fungovalo když jsme u vás měla 6000 dluh ? Je možné mít u vás služby i přes dluh ? Vůbec tomu nerozumím a nikdo se mnou zatim nekomunikuje děkuji


Požadované řešení

Řešení exekuce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2023 16:02, před rokem

Jestliže byly uhrazeny veškeré pohledávky společnosti, měla by pohledávka zaniknout. Spotřebiteli doporučujeme ověřit si důvod této pohledávky a případně ji rozporovat. Spotřebitel by však měl myslet na to, že v případě, kdy by byl s možnou pohledávkou v prodlení, mohla by po něm společnost požadovat i úroky z prodlení.

Dle § 629 odst. 1 Občanského zákoníku došlo však již k promlčení možné pohledávky, jestliže spotřebitel svůj dluh před promlčením neuznal. Spotřebitel tedy může namítat promlčení, přičemž společnost tuto částku nebude moct po spotřebiteli požadovat.

Závěrem jen doplníme, že by se mohlo jednat o podvod, kdy se za společnost Vodafone pouze někdo vydává - z tohoto důvodu doporučujeme kontrolu zprávy ohledně exekuce.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.2.2023 11:18, před rokem

Dobrý den, paní Kozminová, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám poštou na adresu Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2023 15:48, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 08:39, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.