Společnost


K + B Expert, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64323xuznaná stejná a vada a nové zboží proti mé vůli

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2015, před 10 lety

Jiří Jelínek

Znění stížnosti

Dobrý den, u tohoto řetězce jsem třikrát reklamoval můj mobilní telefon myPhone fun2 ze zaseknutým displejem na úvodním logu. Dnes mi přišla SMS z prodejny že reklamace byla vyřízena. Tudíž jsem se dostavil na prodejnu kde mi bylo sděleno že jsem dostal nový telefon i když jsem ho nechtěl a výslovně jsem žádal vrácení peněz. Bylo mi sděleno paní prodavačkou že toto nelze, že jejich obchodní podmínky to nepovolují. Přitom v protokolu ze servisu je napsáno - cituji "Zasíláme nové balení Fun2 černý IMEI ***********, Zákazníkovi možno vystavit dobropis" konec citace. Jejich podmínky to prý nedovolují a vnucují mi nový telefon i když už o tuto značku nemám zájem - nedůvěřuji ji. Prý si můžu stěžovat u jejich pana vedoucího, ale ten momentálně prý nebyl přítomen. Můžete mi prosím pomoci? Děkuji Jelínek


Produkt

myPhone fun2 IMEI 358523050715118


Požadované řešení

Vrácení plné kupní ceny jak jsem požadoval v reklamačním protokolu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2015 13:14, před 10 lety

Občanský zákoník stanoví, že pokud zboží spotřebitel nemůže řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má v souladu s ustanovení § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo na dodání nové věci bez vad, výměnu její součásti, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy. Z uvedených nároků si vybírá spotřebitel.

O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci. Za opravu lze považovat i výměnu součástky či příslušenství věci.

Uplatňuje-li tedy spotřebitel reklamaci pro třetí stejnou vadu, která se vyskytla po opravě a tato vada brání řádnému užívání věci, může vznést požadavek na odstoupení od kupní smlouvy. Uznáním reklamace se tento požadavek stává pro prodejce závazným.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2015 15:36, před 10 lety

Vkládáme závěrečný komentář za spotřebitele a stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Dobrý den! Chtěl bych tímto poděkovat časopisu dTest že mi pomohla vyřešit můj problém.Dnes mi byl vystaven na prodejně dobropis. Bez vaší pomoci bych neměl vůbec nic. Jěště jednou děkuji. S přáním hezkého dne Jelínek Jiří

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.