Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
již delší dobu nádraží v Říčanech je ve tristním stavu.
V době sněžení se nástupiště neudržuje, platformy jsou pokryte sněhem a náledí a dochází tak k ohrožení cestujících.
Dnes 27.1.2023 nástupiště bylo zcela pokryte náledím a min. jeden cestující se zranil při nastoupeni do vlaku.
Prosím o nápravu.
Evžen Červinský
Žádám o nápravu situace - úklid a údržbu nádraží v Říčanech u Prahy
|
Tweet |
České dráhy mají povinnost pečovat o údržbu nástupiště veřejné železniční dopravy z hlediska zajištění bezpečnosti cestujících, a nedodržení této povinnosti, jež by způsobilo škodu, by bylo možné vyhodnotit jako porušení obecné prevenční povinnosti ve smyslu občanského zákoníku § 2900.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.