Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#6434Výměna zboží za vadné

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2015, před 10 lety

Zuzana Kupková

Znění stížnosti

Dne 6. 3. 2015 jsem v prodejně Euronics 1311, Olomouc, galerie Moritz koupila mp3 přehrávač Hyundai, který jsem dala synovi 18. 3. 2015 jako dárek, ale bohužel nefungoval. Reklamovala jsem jej dne 20. 3. 2015, ale protože jsem nevěřila jeho opravě, ani už značce Hyundai, chtěla jsem jej vyměnit za jiný typ. Byl nepoužívaný a nechtěla jsem vrátit peníze, jen vyměnit za jiný, což je možné snad ve všech normálních prodejnách. Pracovník Euronicsu mi řekl, že výměna je možná, ale až po proběhnutí reklamačního řízení. Po 14 dnech byla reklamace vyřízena, prý byla vyměněna baterie. Za jiný typ přehrávače prý ho ale nelze vyměnit, protože uběhlo více než 14 dní od zakoupení! "Opravený" mp3 opět nefunguje. :-( Zajímalo by mě, jak mám nyní postupovat. Jsem zase povinna čekat na další a další opravy, když za jiný mp3 přehrávač jej nelze vyměnit?


Produkt

HYUMP366GB4FMBL Přehrávač mp3 Hyundai MP 336FM, OLED displej


Požadované řešení

Výměna za jinou značku přehrávače mp3 nebo mp4.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2015 17:38, před 10 lety

Pokud se tedy na věci opakovaně vyskytla vada, je třeba ji opět reklamovat. Prodávající má povinnost reklamaci vyřídit včetně odstranění vady bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od převzetí věci. Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Spotřebitel nemá zákonný nárok na výměnu vadného zboží za jiný typ. Může však požadovat dodání nové věci stejného druhu bez vad, ledaže by to vůči povaze vady bylo nepřiměřené, např. pokud by bylo možné vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Pak by měl spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Pokud by dodání nové věci stejného druhu nebylo možné, mohl by spotřebitel od smlouvy odstoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2015 13:22, před 10 lety

Společnost HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.