Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#64340Nedodaní odeslaných peněz na účet soudu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

58 minut 25 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2023, před 2 lety

Ivana Kvasnicova

Znění stížnosti

odeslala jsem složenkou penize na účet soudu, tj. poplatek na odvolaní ve sporu, ale Ceská pošta dle sdělení Obvodního soudu Praha 8 peníze na účet nedodala, a ani nevrátila, nebot jsem se ptala na poště 82, kam moje adresa spadá, ale ani zde mi nebyli schopni poradit, zda-li se peníze vrátily a jsou na poště či nikoliv, že mám podat reklamaci. Tuto mi ovšem poště nechtěla převzít, pokud mám shodné čislo, ale předčíslí ze zálohy se změnilo na platbu, nakonec mi to sepsala jedna pobočka dle mého přání, ač jsem tedy platila řádně a včas, protože neexistuje přímý vklad, prý se to zpracovává až následně, nelze zjistit kde se platba nachází, jak byla provedena či neprovedena, a zda tedy dle mé žádosti platbu provedla alespon dodatečně, pro mne to znamená obnovu řízení, neb mi soud jako neuhrazenou platbu odvolání neprojednal, děkuji


Produkt

složenka z adresy na učet soudu


Požadované řešení

zadam o potvrzeni, ze byly penize alespon dodatecne pripsane na ucet soudu, kam jsem je posilala skoro pred l rokem, sledovani zasilek vc. penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2023 10:48, před 2 lety

Reklamace nedoručení zásilky nebo poukázané peněžní částky se uplatňuje podle reklamačního řádu stanoveného v poštovních podmínkách. Odesílatel může do jednoho roku od podání u kterékoliv pošty reklamovat dodání. Na základě reklamace podnik zjistí, zda a jak byla poukázaná peněžní částka dodána. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že reklamující předloží podací stvrzenku nebo uzavření poštovní smlouvy prokáže jiným věrohodným způsobem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Z tohoto důvodu je nutné se stížností obrátit přímo na Českou poštu.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.