Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64348Falešný slib, že přípoj počká

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2023, před rokem

Světlana Drozdová

Znění stížnosti

27.1.2023
Měla jsem naplánovanou jízdu dvěma vlaky: Střeň - Olomouc (Os 3725) odjezd 13.15, Olomouc - Uničov (Os 13713) odjezd 13.39
První vlak byl však opožděný a měl přijet do stanice Olomouc hl.n. v stejný čas jako byl odjezd druhého vlaku
Proto jsem vyhledala pana průvodčího a zeptala se, zda by přípoj počkal - informovány vlak odpověděl kladně.
Po výstupu a rychlém příchodu z druhého na čtvrté nástupiště vidím pouze odjíždějící vlak v dáli.
Drozdová Světlana


Produkt

Os 13713 Olomouc - Uničov odj. 13.39


Požadované řešení

Vrácení peněz za nepoužitou jízdenku (30,-), možná omluva


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2023 08:59, před rokem

Obecně platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.