Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64356Pochvala

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2023, před rokem

Hana Hrachovcová

Znění stížnosti

Nechci si stěžovat, naopak chci ukázat na laskavě chování dvou průvodčí. Jela jsem z ČB do Plzně, dne 27.1, vlakem ve 14:00h. Jelikož jsem těhotná, ve 3 měsíci, nechtěla jsem riskovat a zakoupila jsem si mistenku. No, měla jsem smůlu, vlak byl přeplňovaný a do mého kupé nastoupila slečna s velkým psem, který byl asi už dlouho nemytý. Jeho odér byl tak silný, že se mi udělalo nevolno a musela jsem odejít na chodbu. Vzduch tu byl dobrý, ale stále se mi bylo na omdleni. V tom šla průvodčí, kontrolovat lístky. Podala jsem jí i ten s mistenkou, což nebyl úmysl, ale nějak mi nedošlo, že ten ji dávat nemusím. Ona se mi poté zeptala proč si nejdu sednout. A tak jsem jen řekla, že jsem teď v těhotenství extra citlivá na určité vůně, zápachu a tak na dané místo nemůžu. Na to mi průvodčí poslala do první třídy, s tím, že tam místo je a můžu tam odejít. Ještě o mě řekla průvodčí z první třídy a ta se poté ujistila, že mi je už lépe. Moc děkuji oběma za tak laskavý a lidský přístup. S pozdravem, Hrachovcova Amalie


Požadované řešení

Poděkování oběma pruvodcim


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2023 09:33, před rokem

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.