Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
dobrý den
poslal jsem svůj notebook na reklamaci s klavesnici, šli težko stlačit dvě písmena. Reklamace mě nebyla uznana z důvodu vniknuti kapaliny do klavesnice, to jsem samozdrejmě popřel jelikož notebook nikdy vytopen nebyl, ale ani přesto nebyl bran na todle zřetel. Notebook byl vrácen zpět bez opravy a bez čistení, i přesto že nebyla zavada opravena tak problem s klavesou byl pryč a fungovala jak ma, proto jsem věc nějak dal neřesil.
Asi měsic po té přestal fungovat LCD displej, počitac se zapl ale LCD displej se nerozsvitil.. opět jsem poslal na reklamaci.. Zpět mi došla odpověd že byl notebok vytopen, proto jsem vytopeni opět popřel a vyžádal si fotodokumentaci a upozornil servis (CHG service - toshiba) na to že bude přivolan soudni znalec k posouzeni věci. Na to mi došla odpověd že je nemam pod nějakym natlakem navádět k podvodu, s přilohou fotografii kde byla vidět jakasi koroze, nicméně nebylo zde vidět žádne výrobni čislo zakladni desky, která byla udajně vytopena. Po par emailech kde se ke me servis choval uplně arogantně a kde mi jasně vyjadřili že oni sou jedini kdo mužou tuto věc posoudit a že je nějaky znalec nezajima, jsem celou věc předal znalci.
Servis sem požadal at mi zašle foto s vyrobnim čislem desky a tak at je videt koroze. To servis udělal poslal foto s čislem ktere je jasně videt ze je přelepeno prez druhe čislo. Dalši věc deska byla bez jakeho koliv poškození. Servis mi napsal že jako dobra vůle desku vyčistili zcela zdarma jako pokus o opravu ale i přesto nefunguje. Když sem se zeptal jak je možne že je přelepeno vyrobni číslo na desce tak mi došla odpoved : (Inu, jak to výrobce vyrobí, tak to je. S tím servis nic nenadělá (a nedělá) zejména proto, že je to striktně zapovězeno.) tohle chovani mě uz opravdu dorazilo. Nyni stále čekam na znalecky posudek a po te postoupim věc soudu.
Jen nechápu jak je možne že když upozornim servis na to že věc bude předaná znaleckému posudku.. tak bez jakéhokoliv upozorněni a mého souhlasu vyčisti desku i přesto že je čištění zpoplatněno 1800kč, ale vyčistili ji zadarmo. (Nejspiš z důvodu zameteni dukazu a aby znalec nemohl posoudit základní desku) znalec samozdřejmě bude chtět notebook vidět a podle toho nejspiš bude napsan posudek. Jsem velmi zklaman společnosti OKAY s.r.o , protože u této společnosti jsem nakoupil spotrebiče za statisice a byl sem velmi spokojen, až doposud i když vím že zde je hlavne na vině CHG service.
notebook toshiba satelite, zakazka č. 2015-03-27/004 č.sz 64049 S/N: ZC387785R
Jelikož tohle byla již patá reklamace z toho druhá neuznaná, proto žádám o vraceni peněz a odstoupeni od kupni smlouvy, pokud věc postoupi soudu tak take uhradu veškerých nákladů.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá za vady prodané věci, které se vyskytnou v době 24 měsíců od převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá.
Zamítl-li však prodávající reklamaci, která byla uplatněna po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek.
Zákonné právo na dodání nové věci nebo na odstoupení od smlouvy vzniká spotřebiteli, pokud nemůže věc užívat pro opakovaný výskyt vad, tedy alespoň tří stejných nebo čtyř různých, nebo současný výskyt alespoň tří vad, ohledně nichž je reklamace prodávajícím uznána.
Pokud by znalecký posudek vyšel ve prospěch spotřebitele, mohl by se domáhat odstoupení od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace řádně a včas.
Dobrý den pane Čemane,
dovoluji si tímto reagovat na Váš podnět a žádost o prověření reklamací notebooku Toshiba PSKG8E03K016C, který jste zakoupil dne 23. 7. 2013 na prodejně OKAY 1075 Břeclav.
Úvodem mi, prosím, dovolte, abych se Vám jménem celé naší společnosti omluvila za nastalé komplikace a nutnost opakovaných reklamací zakoupeného výrobku.
Celou záležitostí se důkladně zabýval náš reklamační specialista, který prověřil veškeré okolnosti případu a ve věci intenzivně komunikoval se servisem, kde byl notebook opravován. Jelikož si dobře uvědomujeme, že pro Vás byly opakované reklamace nepříjemnou zkušeností, mohu Vás ujistit, že jsme udělali vše pro to, aby byla celá situace dořešena k Vaší plné spokojenosti,
Rádi bychom Vám proto nyní nabídli možnost odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz. Dovoluji si Vás proto nyní pozvat k návštěvě prodejny OKAY 1075 Břeclav, kde s Vámi personál celou situaci dořeší. Kupní cena výrobku Vám bude na prodejně vyplacena v hotovosti. Vzhledem k tomu, že se jedná o vyšší částku, personál prodejny se s Vámi dohodne na termínu vyplacení. Vedoucí pobočky je o způsobu vyřízení věci informován a nemělo by tedy dojít k žádným nedorozuměním. Budeme jen rádi, když si na prodejně či v našem internetovém obchodě následně vyberete jiné zboží, které Vám bude, jak věřím, dlouho a dobře sloužit.
Pevně věřím, že tímto způsobem se nám podaří uzavřít celou záležitost k Vaší plné spokojenosti a i přes nastalé okolnosti zůstanete nadále naším zákazníkem. Protože si Vás jako našeho zákazníka velice vážíme, oceníme Vaši zpětnou vazbu k nabízenému řešení na tomto portále.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie Rosypalová
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz
Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření a připojení vlastního hodnocení.
Dobrý den
Dekuji splečnosti okay že byla reklamace nakonec uzavřena mimosoudní cestou v muj prospěch.
Nadále v tomto připadě zůstavám zákazníkem okay. Čeman