Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64362Vlak nepočkal

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2023, před rokem

Silvie Oselková

Znění stížnosti

Dnes jsme jeli z Ostravy směr Staré město u Uherského Hradiště. Regio jet kterým jsme měli dojet do Přerova měl 20 minut zpoždění a když jsem se ptala, jestli nemůže někdo ohlásit, aby na nás v Přerově Slovácký expres počkal, bylo mi řečeno že ne, a že kvůli 2 lidem nenabude zpoždění další vlak. Tento spoj byl jediný spoj jakým jsem se mohla dostat domů. Slovácký expres měl malé zpoždění a náš vlak zpoždění trochu ztratil a tak jsme si mysleli, že tu minutu počkají, nicméně jsme v Přerově vystoupili a utíkali jak jsme mohli. V podchodu jsme slyšeli píšťalku a hned někdo začal křičet ať zastaví. Když jsme doběhli na nástupiště, vlak se přímo před námi rozjel a nechal asi okolo 30 lidi stát na nástupišti neschopné se dostat domů. Zaměstnanec nám řekl, že kdyby jsme volali hlasitějš, tak ještě zastaví. Kvůli tomuto jsme museli každý čekat buď hodinu nebo dvě. Je podle mě normální, že když přijíždí vlak do stanice tak se chvíli čeká kdyby někdo chtěl přestoupit, nicméně dnes nikdo nečekal a 30 lidí nechali v Přerově bez jakékoliv omluvy. Doufám, že se chování Českých drah zlepší a jejich organizace ve spojích se spraví.


Produkt

Slovácký expres


Požadované řešení

Zlepšit komunikaci mezi dopravci a zmírnit stále zpoždění vlaků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2023 10:10, před rokem

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.