Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Ve středu 25.1.2023 jsem objednala myčku na pátek 27.1.2023
Vzala jsem si neplacené volno. Jelikož Helicar nepíše přesný čas a ráno mají napsat SMS s číslem na řidiče. Celý dopoledne nic. Volala jsem na Alzu, tam mi řekli, že mi to má přijít po poledni. Tak volám na Helicar, že bych potřebovala číslo na řidiče.
A tam mi sdělili, že jejich sítě nefungují, že mají kolabs. A, že to Alza už několik dní ví.
Tak nevím proč mi bylo umožněno dopravce zvolit.
Na lince na Alze mi slíbili, že mi dají ihned vědět s řešením. Nic. Volám znova,opět mi slíbili řešení, ale jiné...no opět nic . Je pátek večer a myčka nikde. Ani Express co říkala paní, že to zkusí.
Tak už jsem psala na whatsaap od Alzy. Jestli už je nějaký posun a, že mi nikdo nikde nesdělil, že Helicar má vypadek.
Nakonec mi bylo napsáno, ať vyberu jiný produkt.
Což mi přišlo dost vtipný taková reakce a absolutně se mi to nelíbí.
Ještě mi bylo sděleno, že je to chyba vlastně o schodu s tou myčkou. Ale upřímně mě to nezajímá. Objednala jsem přes ALZU a ta si to má hlídat.
Kompenzace nulová, výše dopravy veliká a nakonec mám neplacené volno, které mě stálo 2500 úplně zbytečně. Tak Vám moc děkuji Teda.
Řešení stále od Alzy nemám.
Měla by mi být nabídnuta jakákoliv doprava v den a hodinu co si domluvím a bude vyhovovat mě. A cenu dopravy by mi za tohle měli anulovat.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Vhodným nárokem poté může být například přiměřená sleva, nicméně to záleží na dohodě mezi stranami.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, děkuji paní Pekárkové za zprávu a společnosti dTest za vyjádření.
Za vzniklou situaci, spojenou s doručováním objednávky číslo: 474592297 se velice omlouvám.
Objednávka byla vytvořena řádně, ovšem jakmile jsme obdrželi informaci o jejím zpoždění, obrátili jsme se pro více informací na dopravní společnost. Následně zde bohužel při komunikaci s dopravní společností nastala časová prodleva a před vyřízením byla objednávka na žádost zákaznice zrušená.
Je mi líto, ovšem pokud je objednávka vystavená na určitou dopravní společnost, není poté již změna možná. Pokud by to bylo možné, samozřejmě bychom to rádi obratem zajistili.
Paní Pekárkové bych tímto jako omluvu ráda nabídla kompenzaci, v podobě dárkového poukazu, v hodnotě 700 Kč. Pokud bude s nabídnou souhlasit, ráda ji tuto kompenzaci zašlu na její e-mailovou adresu.
Za odpověď předem děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.
Děkuji Veroniko za odpověď a omluvu. Bohužel mi to velice zkomplikovalo den i stěhování. Myčka mi byla poslána v úterý tento týden. Jenže už jsem si zařídila u konkurence a mám ji od pondělí doma.
Kompenzaci přijímám a doufám, že s následující objednávkou nebude takový problém jako s touhle.
Děkuji a hezký den.
Dobrý den, děkuji za zprávu.
Paní Pekárkové jsme na základě jejího souhlasu zaslali kompenzaci v podobě dárkového poukazu.
Prosím Vás tedy o případné uzavření případu.
S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.
Děkujeme za součinnost.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla po převzetí poukazu případ uzavřít.
Hodnocení: