Společnost


General Energy a.s.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64373Firma General Energy,a.s.. dosud nezaplatila avizovanou částku 3,500,- Kč, - státní podpora odběratelům energie

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.01.2023, před rokem

Marie Markvartová, ing.

Znění stížnosti

Od: **
Odeslané: 2022-12-17 19:49:03
Komu: General Energy a.s.
Předmět: Opakovaná urgence příspěvku na úhradu nákladů za energie ve výši 3.500,- Kč

Dobrý den obchodní partneři,

je mi líto, že musím opakovaně urgovat příspěvek na úhradu nákladů za energie ve výši 3.500,- Kč.
Již 7 11. 2022 jste mi odeslali dopis s tím, že mi zašlete složenkou 3,500,- Kč, pro **.

Vzhledem k tomu, že jsem žádnou složenku s uvedenou částkou neobdržela, telefonicky jsem urgovala tento příspěvek a bylo mi řečeno, že mám na něj nárok a obratem složenku odesíláte. Uběhly tři týdny a opět nic, je mi líto, ale budu muset tuto záležitost řešit asi rázněji.

Zdravím

--
Ing. Marie Markvartová


Požadované řešení

Zaslání dlužné částky 3.500,- Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2023 10:59, před rokem

Státní příspěvek neboli úsporný tarif má podobu dotace ze státního rozpočtu a putuje přímo k dodavateli energií. Dodavatel by následně měl snížit spotřebiteli účet za energie. Pomoc s energiemi přes úsporný tarif měla společnost General Energy zohledňovat už ve fakturách za říjen.

Pokud příspěvek nebyl ve vyúčtování zohledněn, je možné vyúčtování reklamovat. Reklamuje-li spotřebitel vyúčtování, je dodavatel povinen vyřídit reklamaci ve lhůtě 15 kalendářních dní. Nedodržení lhůty je sankcionováno v případě plynu částkou 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však do částky 7 500 Kč (dle § 16 odst. 3 písm. a) vyhlášky č. 545/2006 Sb.), v případě elektřiny částkou 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však do částky 24 000 Kč (dle § 17 odst. 2 vyhlášky č. 540/2005 Sb.).

Pokud se nelze s dodavatelem General Energy spojit, doporučujeme jej kontaktovat písemně prostřednictvím doporučeného dopisu s dodejkou na adresu: General Energy a. s., Mariánské náměstí 617/1 Komárov, 617 00 Brno.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2023 11:25, před rokem

Spotřebitelka nás informovala, že jí byla předmětná částka vyplacena. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.