Společnost


Just Outlet s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6438Reklamace sportovní obuvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2015, před 10 lety

Veronika Bezděková

Znění stížnosti

Dne 8.8.2014 jsem zakoupila přes internet u prodejce Just Outlet s.r.o., který provozuje internetové stránky www.justoutlet.cz sportovní obuv značky NIKE Tiempo Legacy FG Mens, za cenu 2687 Kč. Dne 19.února jsem obuv reklamovala z důvodu rozlepení. 13. března 2015 mi přišlo vyjádření k reklamaci cituji z mailu" Až nyní nám dorazila informace od výrobce.
Bohužel, Vaši reklamaci neuznal, jelikož se nejedná o prvotní vadu.
Upřímně jeho vyjádření vyznělo trochu jako – co jste nám to poslali na posouzení." Žádné jiné písemné vyjádření jsem od prodejce neobdržela a
kopačky mi prodejce zaslal zpět ve stavu v jakém jsem je reklamovala. Výrobce měl pravdu ve stavu v jakém kopačky byly se opravdu hrát nedalo, po zápase se obě dvě boty rozlepily, to byl důvod mé reklamace. Obuv byla přitom nošena občas na podzim 2014, dle povrchu na kterém syn hrál.
Nevím jak mám dále postupovat, sportovní obuv nelze použít k účelu ke kterému jsem ji zakoupila a je stále v záruce. Výrobce obuv neopravil a reklamaci neuznal.


Produkt

NIKE Tiempo Legacy FG Mens/* footbal Boots Black/White


Požadované řešení

Oprava, výměna nebo vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2015 16:33, před 10 lety

Prodávající odpovídá za vady prodané věci, které se vyskytnou v době 24 měsíců od převzetí. Zamítl-li však prodávající reklamaci, která byla uplatněna po uplynutí 6 měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2015 14:39, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Spotřebitelka má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.