Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Zadné jednani rekla sem Jim že to chci resit neochotny drzý vůbec Zadné jednaní opakovane sem rekla že chci to rešit rekli mi ze se to neda
Telefón neochota
Chci to resit muj email máji redogan
|
Tweet |
Dle popisu spotřebitele je možné, že se jedná o nekalou obchodní praktiku, kdy obchodník spotřebitele nabádá k uskutečnění hovoru, který si následně účtuje, neboť jde o placenou linku. Nicméně z popisu spotřebitele není příliš jasné z jakého důvodu měl na linku volat. Tento důvod by mohl hrát důležitou roli, protože např. v případě, že byl spotřebitel nabádán k rychlému zavolání z důvodu možné výhry, mohlo by se jednat o agresivní obchodní praktiku podle přílohy 2 písm. h) zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.