Společnost


FP PRO, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:449
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64398Nevrácení ceny ze vstupného za koncert Gregorian tour, poslední datum přeloženého koncertu 10.2.2022 v Ostravě.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 21 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2023, před rokem

Pavla Marečková

Znění stížnosti

Zkopírovaná poslední komunikace. Nevrátili ceny za zakoupené vstupenky.




##- Napište prosím svůj požadavek nad tento řádek -##
smsticket.cz - Jan Barnet (smsticket)

10. 3. 2022 14:58 SEČ

Dobrý den,



je nám nesmírně líto, že ani po tak dlouhém čekání se turné Gregorian nakonec nepodaří uskutečnit. I přes veškerou snahu pořadatel tohoto turné nenašel možnost, jak koncerty řádně odehrát. Situace a vládní nařízení spojené se SARS-COV-2 COVID-19 to bohužel nedovolují.



Po domluvě se společností FP PRO, s.r.o. (pořadatel) je možné vyřešit vracení vstupného jednou z těchto variant:



1. Vrácení 100% částky nejdříve po 31.10.2022

postup dle zákona č. 247/2020 Sb. a jeho novelizací – pro ochranu pořadatelů kulturních akcí.



2. Vrácení 80% částky nejpozději do 31.5.2022

vzájemná dohoda pořadatele a zákazníka = Pořadatel koncertů společnost FP PRO, s.r.o. Vám vzhledem ke své aktuální finanční situaci nabízí možnost mimořádného vrácení vstupného nejpozději do 31. 5. 2022, a to za podmínky, že budete písemně souhlasit s vrácením 80% ceny zakoupených vstupenek. Pořadatel zbylých 20% částky využije na pokrytí jeho marně vynaložených nákladů spojených s přípravou koncertu



V případě, že se rozhodnete zvolit variantu č. 2, je potřebné vyplnit, podepsat, naskenovat/vyfotit dokument, který se nachází v příloze tohoto e-mailu. Sken/fotografii dokumentu nám následně pošlete jako odpověď v tomto mailovém vlákně.



Vrácení vstupného je oprávněn vyřídit pouze člověk, který vstupenku přímo zakoupil. Tj. prostřednictvím e-mailu, který byl při nákupu vstupenky použit. Pokud jste vstupenku zakoupili fyzicky v předprodejním místě, budeme potřebovat číslo Vaší vstupenky a fotografii vstupenky.







Závěrem tohoto emailu bychom Vás chtěli poprosit o trpělivost. Jelikož se zrušila kompletně celá česká Gregorian tour (5 koncertů), aktuálně řešíme tisíce požadavků a tak naše odpověď může trvat i několik týdnu. Není se ale čeho obávat, všechny žádosti postupně vyřešíme.





Velice děkujeme za pochopení v této pro kulturu náročné době,

s pozdravem smsticket.

Přílohy

GREGORIAN-smsticket-Dohoda-vrácení-80procent-vstupného-prostřednictvím-smsticket.doc

Pavla Marečková

18. 2. 2022 13:06 SEČ

Dobrý den,

mám koupené vstupenky viz. níže , které byly několikrát přeloženy až na

poslední datum 10.2.2022 v Ostravě. Nakonec bylo definitivně vše zrušeno.

Chci se zeptat jak postupovat k navrácení ceny vstupenky.

Děkuji Marečková


Požadované řešení

Vrácení ceny za 2 vstupenky na koncert, který se nekonal.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2023 12:19, před rokem

Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li pořadatel akce peněžní prostředky po ujednaném termínu, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pokud pořadatel nereaguje na emaily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: FP PRO, s.r.o., Kurzova 2222/16, Praha 155 00. Pokud by tak spotřebitel učinil a prodávající doručení zmařil, považovalo by se za doručené dle § 570 Občanského zákoníku.

V případě, že pořadatel nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době, je možné jej vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Pokud pořadatel své závazky nesplní, mohou se věřitelé obrátit na insolvenční soud a podat návrh na zahájení insolvenčního řízení vůči pořadateli.

K informacím ohledně návrhu na zahájení insolvenčního řízení:
Návrh podává buď věřitel na svého dlužníka, který je v úpadku, nebo dlužník v úpadku sám na sebe. Insolvenční návrh se podává ke krajskému soudu, v jehož obvodu má dlužník v úpadku sídlo nebo se v něm převážně zdržuje. V tomto případě bude návrh podán Městskému soudu v Praze. Insolvenční návrh může podat i jediný věřitel, následně (v případě zahájení insolvence) však ostatní musí přihlásit své pohledávky.

Pro insolvenční návrh není předepsán povinný formulář, musí být však v písemné formě. Kromě toho jej navrhovatel musí podepsat a jeho podpis musí být úředně ověřen a zároveň musí splňovat zákonné podmínky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2023 17:04, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 15:24, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.