Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Již téměř 3 týdny mám objednanou sedačku s dovozem na adresu, vše jsem řádně zaplatila, ale autodoprava (Autodoprava ReMo) není schopna vyhovět mému požadavku na doručení mezi 15:00-16:00, byť toto časové rozmezí je v jejich oficiální nabídce. Dnes již poněkolikáté zrušili dohodnutý čas doručení. Jedná se o poměrně velký kus nábytku a vzhledem k tomu, že cena za dopravu není malá, očekávala bych mnohem více ochotnější přístup.
Sedačka Monako
Doručení na adresu v požadovaném čase.
|
Tweet |
Pokud společnost nabízí možnost doručení v čase, který spotřebitelka zvolila, má právo na to, aby jí v této době byla objednávka doručena.
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Vhodným nárokem poté může být například přiměřená sleva, nicméně to záleží na dohodě mezi stranami.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
abychom se mohli ke stížnosti vyjádřit, prosíme o doplnění identifikace nákupním dokladem.
Děkujeme.
Tým OKAY.
Děkujeme za reakci.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl požadované údaje doplnit.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Sedačka byla nakonec po urgentním požadavku doručena. Díky, Marie Bolacká
Dobrý den,
na základě vyjádření spotřebitele prosíme dTest o uzavření, jelikož spotřebitel svého práva nevyužil.
Tým OKAY.
Děkujeme stranám za součinnost.
Na základě výše uvedených vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody.