Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#64401Nedoručení zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2023, před rokem

Marie Bolacká

Znění stížnosti

Již téměř 3 týdny mám objednanou sedačku s dovozem na adresu, vše jsem řádně zaplatila, ale autodoprava (Autodoprava ReMo) není schopna vyhovět mému požadavku na doručení mezi 15:00-16:00, byť toto časové rozmezí je v jejich oficiální nabídce. Dnes již poněkolikáté zrušili dohodnutý čas doručení. Jedná se o poměrně velký kus nábytku a vzhledem k tomu, že cena za dopravu není malá, očekávala bych mnohem více ochotnější přístup.


Produkt

Sedačka Monako


Požadované řešení

Doručení na adresu v požadovaném čase.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2023 12:51, před rokem

Pokud společnost nabízí možnost doručení v čase, který spotřebitelka zvolila, má právo na to, aby jí v této době byla objednávka doručena.

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Vhodným nárokem poté může být například přiměřená sleva, nicméně to záleží na dohodě mezi stranami.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.2.2023 14:00, před rokem

Dobrý den,

abychom se mohli ke stížnosti vyjádřit, prosíme o doplnění identifikace nákupním dokladem.

Děkujeme.
Tým OKAY.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2023 14:08, před rokem

Děkujeme za reakci.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl požadované údaje doplnit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2023 15:42, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.3.2023 15:28, před rokem


Marie Bolacká

Sedačka byla nakonec po urgentním požadavku doručena. Díky, Marie Bolacká

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.3.2023 16:48, před rokem

Dobrý den,

na základě vyjádření spotřebitele prosíme dTest o uzavření, jelikož spotřebitel svého práva nevyužil.

Tým OKAY.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2023 09:16, před rokem

Děkujeme stranám za součinnost.

Na základě výše uvedených vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.